Què vol dir el resultat “Documento incorrecto” consultant a l’AEAT

En funció de com estigui escrit el teu nom i cognoms a EACAT és possible que t’aparegui un error “Documento incorrecto” en realitzar les consultes del serveis de l’AEAT, a causa d’una modificació més estricta dels algorismes d’identificació aplicats a totes les aplicacions i serveis de tramitació electrònica amb l’AEAT:

 

Et proposem una forma senzilla de solucionar la incidència en cas que facis ús del servei  a través d’EACAT: Accedir al teu espai d’EACAT (apartat “Configuració”) i modificar el teu nom i cognoms per tal que apareguin de la manera següent:

  • que el nom i cognoms coincideixin amb els indicats al document identificatiu (exemple:  DNI).
  • si tot i així no funciona, indicar l’ordre del nom i cognoms d’aquesta manera: Cognom1 Cognom2 Nom

En cas que l’accés al servei de consulta d’IRPF es faci des de les pròpies aplicacions de gestió de l’ens (a través d’integració amb Via Oberta), el gestor d’usuaris de l’aplicació haurà d’indicar de quina base de dades o registre s’extreu el nom dels funcionaris, per tal que es puguin realitzar les modificacions pertinents i que el camp “NombreCompletoFuncionario” de la missatgeria estigui ben informat.

<pet:Funcionario><pet:NombreCompletoFuncionario>Español Español Juan</pet:NombreCompletoFuncionario><pet:NifFuncionario>99999999Z</pet:NifFuncionario></pet:Funcionario>

 

Si un cop feta aquesta modificació i provat l’accés l’error persisteix, indica-ho a través del formulari de contacte tot confirmant que ja has fet aquestes modificacions.

 

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (+4 puntuación, 4 votos)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ