Suport > Quines solucions gratuïtes existeixen per...

Quines solucions gratuïtes existeixen per crear i enviar factures?

Existeixen una sèrie de solucions gratuïtes que permeten la creació de factures que, posteriorment, poden ser enviades a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e.FACT. (Punt General d’Entrada de Factures Electròniques del sector públic de Catalunya).

A sota podeu diferenciar-les entre les que permeten tant la creació de factura, com l’enviament des de la mateixa aplicació i les que, només permeten la creació d’aquestes,  i s’hauran d’enviar a través d’algun de la resta de mecanismes descrits a la FAQ: Com es pot crear i enviar una factura electrònica?

Solucions per crear i enviar:

  • B2B Router: És un Portal de factura electrònica, que permet crear factures electròniques en format Facturae, sense necessitat de certificat digital, de forma gratuïta i enviar-les directament a les Administracions Públiques catalanes a través del servei e.FACT.
  • Pimefactura: Solucions de la patronal PIMEC, patronal de la petita i mitjana empresa de Catalunya, que de forma gratuïta i sense necessitat de certificat digital, permet crear factures electròniques de forma senzilla, en format Facturae, signar-les i enviar-les directament a les Administracions Públiques catalanes a través del servei e.FACT.  També permet pujar factures electròniques creades.

Solucions només per crear:

Solucions per crear i enviar (amb limitacions):

  • CAIXAFACTURA (La Caixa): proporciona un servei de creació i enviament manual de factures gratuït durant el primer any.
  • SERES e-FACTURA: Proporciona un servei de creació i enviament manual de factures gratuït per als proveïdors que enviïn fins a 3 factures mensuals.

NOTA: e.FACT  NO està destinat a la creació de factures, en aquest sentit reuneix les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el punt general d’entrada de factures electròniques de l’Ordre HAP/1074/2014, de 24 de juny, per tant, posem al seu abast la informació relacionada a continuació, amb una sèrie de solucions, que diferents empreses ofereixen per a la creació de factures que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e.FACT.

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 33% l'ha trobat útil (198 vots)
Millora aquest contingut

14 Comentaris

    1. Hola Jordi,

      Hem revisat la FAQ , i no hem trobat cap enllaç trencat en aquesta. Si et refereixes, a algun enllaç dins d’alguna de les pàgines referenciades, hauries de contactar amb el responsable d’aquestes.

      Davant de qualsevol dubte addicional, pots obrir una “peticó de suport” des del botó superior dret d’aquesta mateixa pàgina, i el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari t’ajudarà encantat!

    2. increible,complicat,cap programa,programas amb virus,cada cop mes liat i no se parque
      incloure una plantilla facil,omplirla i punt amb una adressa de enviament.

      1. Hola Carles,

        e-FACT reuneix les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el punt general d’entrada de factures electròniques de l’Ordre HAP/1074/2014, de 24 de Juny, en aquest sentit, no està destinat a la creació de factures. Per a la creació de factures posem al teu abast la informació relacionada amb una sèrie de solucions que diferents empreses ofereixen per a la creació de factures que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e-FACT.

        Atentament,

    1. Hola Cesar,

      e-FACT reuneix les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el punt general d’entrada de factures electròniques, no està destinat a la creació de factures. Per a la creació de factures posem al teu abast la informació relacionada amb una sèrie de solucions que diferents empreses ofereixen per a la creació de factures que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e-FACT. Per tant et recomanem la següent FAQ:
      Quines solucions gratuïtes existeixen per crear i enviar factures electròniques

      Atentament,

    1. Hola Esther,

      L’e.FACT no requereix ni valida els codis d’òrgan gestor, unitat tramitadora i oficina comptable de la factura electrònica. Aquesta informació és requerida només per FACe.
      Et recomanem veure la següent FAQ: Són necessaris els codis DIR3 per operar amb l’e.FACT?.
      Si tot i així tens algun dubte, pots contactar amb el Nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Jesus,

      Si has d’enviar poques factures o de manera puntual, ens consta que hi ha entitats bancàries que de forma gratuita, o per pocs euros us poden fer la gestió. Tanmateix, si tens previst enviar factures mes sovint, es recomanable que t’adaptis a solucions gratuïtes i senzilles com el B2B Router.

      Atentament,

      Suport AOC

  1. Hola, hemos hecho la factura pero no la deja enviar porque nos dice que necesitamos en ese método de pago elegido (transferencia bancaria) necesitamos cuenta bancaria. La dificultad viene porque no hemos encontrado ningún lugar para escribir el número de nuestra cuenta.
    Que hacemos?????

    1. Hola Roser y Eva

      En este caso nos falta información, ya que no sabemos cómo estáis enviando las facturas, por lo que os recomendamos que os pongáis en contacto con nuestro Centro de Atención al cliente, a través del botón “abre una petición” que encontrareis en el margen superior derecho de esta misma pagina, estarán encantados de ayudaros!

      Atentamente,

      Soporte AOC

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres