Com integrar-se amb l’eFACT?

Si sou una plataforma privada de serveis de factura electrònica, un proveïdor de programari comptable o bé una Administració Pública que té desenvolupat el seu propi programari, per poder adaptar els vostres sistemes i poder enviar o rebre factures des del servei e.FACT, o bé, cal que sol·liciteu l’adhesió al servei i posteriorment feu les adaptacions necessàries en el vostre programari.

Per tant, cal seguir els següents passos:

  1. Enviar a  través d’aquesta petició de suport el formulari d’adhesió al servei
  2. Fer les adaptacions en el vostre programari explicades en la guia d’integració.

Disposeu de tota la documentació (formularis d’adhesió, guies, manuals d’usuari,serveis de valor afegit, etc.) en el següent enllaç: Documentació d’integració a l’e.FACT.

Si teniu dubtes o necessiteu qualsevol aclariment en relació amb la integració, teniu a la vostra disposició el servei de suport tècnic:

Correu-e: efact@aoc.cat
Telèfon: 900 905 090

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 0% l'ha trobat útil (1 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN