Com desbloquejar el PIN de la T-CAT?

Si s’ha indicat tres vegades un codi PIN erroni en l’ús de la TCAT, aquesta queda bloquejada i si es torna a fer ús, apareix un missatge que indica que el Token està bloquejat.

En aquests casos, si es disposa del codi PUK cal seguir els passos següents:

– Introduir la TCAT en el lector.

– Accedir a “Inici de Windows”, “Tots els programes”, carpeta “CATCert” o bé “Safesign Standard” (depenent de la versió de programari instal·lada)

– Dintre de la carpeta, accedir al Gestor del Token, o bé Administració de Tokens o Gestor de testimonis (depenent de la versió de programari instal·lada).

– Des de l’opció TOKEN o Testimoni de l’aplicació, s’ha de prémer a l’entrada del menú Desbloquejar NIP:

· Introduir el codi PUK

· Introduir un nou PIN

· Confirmar el nou PIN

· Clicar al botó “D’ACORD”

Si es desbloqueja el PIN amb èxit, apareix un missatge que ho indica i es pot tornar a fer ús de la TCAT.

Important: En cas que s’indiqui un codi PUK erroni tres vegades seguides, aquest també quedarà bloquejat i caldrà gestionar la revocació i nova emissió del certificat inclós a la T-CAT.

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 74% l'ha trobat útil (58 vots)
Millora aquest contingut

8 Comentaris

  1. Maria Jesus Arnaiz Sancho

    Es podria afegir al final que si posen el PUK 3 vegades malament el bloqueja la TCAT i no hi ha manera de recuperar-lo, i la TCAT s’ha de fer nova.
    Perque sino van provant i provant amb un PUK que no es i hem de fer TCAT nova.

    1. Hola Maria Jesus,

      Hem afegit una nota al final de la FAQ en relació amb l’aclariment que ens has suggerit sobre el bloqueig del codi PUK.

      Moltes gràcies.

    1. Hola Daniel,

      Es difícil de decir sin verlo directamente pero puede deberse a dos motivos: 1. La targeta no està correctamente puesta en el lector y no se muestra “operativa” o 2. Ya se han bloqueado tanto el PIN (3 intentos) como el PUK (3 intentos). Si se trata del segundo caso, és irreversible y necesitarás una nueva targeta.

      Si no consigues resolverlo, puedes abrir una petición de soporte desde el botón “Obre una petició” (margen superior derecho de esta página) para que la gestione nuestro centro de atención al usuario.

      Atentamente,
      Soporte AOC

    1. Hola Isabel,

      Si tens qualsevol problema a l’hora de desbloquejar el PIN de la T-CAT si us plau obre una petició de suport a través de la opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

CA ES EN