La solució de registre presencial i electrònic de documents

Persona pujada a la pantalla d'un portàtil al costat d'una que fa un document gegant en paper

Un registre integrat amb tots els serveis AOC us facilitarà la gestió

Rellotge amb una home amb el seu portàtil treballant mentre una dona pujada a una escala fa avançar l'agulla

Milloreu l’eficiència i estalvieu en recursos

Controlareu tota la documentació i informació que rep i emet, en paper i en format electrònic, la vostra organització

Icona guardiola

Cost 0€

No us costarà ni un euro i suposa una eliminació de costos fixos relacionats amb la tecnologia gràcies a l’ús la nostre solució com a servei

Icona d'una mà amb terra de la que surt un brot

Adéu al paper

Podreu digitalitzar els documents presentats al registre i generar còpies autèntiques electròniques i així afavorir la tramitació electrònica

415

ens l’utilitzen

1.925.821

d’entrades

1.558.012

de sortides

Característiques

Complet

Inclou diferents mòduls (registre d’E/S, registre d’expedients i nucli de persones) que us permetran un ús i configuració adaptat a les vostres necessitats

Personalitzable

Podreu configurar l’entorn del vostre ens i adaptar-lo a la vostra estructura organitzativa: oficines de registre, àrees i unitats, plantilles altes ràpides, etc.

Gestió diària del registre

El mòdul de registre us permetrà realitzar les funcions bàsiques d’alta i manteniment dels assentaments d’entrada i sortida de documents

Registre únic

Registre presencial i electrònic centralitzat gràcies a la integració amb el registre unificat (MUX)

Digitalització de la documentació

Podreu generar còpies autèntiques electròniques de la documentació presentada en suport paper gràcies a la integració amb CÒPIA

Distribució de la documentació

Podreu distribuir els  assentaments de registre i la documentació a les unitats administratives  i controlar la seva acceptació

Explotable

La informació registrada la podreu explotar fàcilment, mitjançant cerques personalitzades, informes, llibres i estadístiques

Interessats normalitzats

Inclou un nucli de persones i de domicilis relacionats gestionat de forma centralitzada i integrat amb el padró d’habitants

Registre d’expedients

Podreu crear expedients a partir de la documentació associada a un assentament de registre o bé d’ofici i fer-ne el seu seguiment de manera simplificada fins a la finalització de la seva tramitació

Us acompanyem en aquest salt digital

La transformació digital és inevitable, però sabem que no és gens fàcil tirar-se al buit. Per això, des de l’AOC, us farem costat en tot moment per treure suc a aquest salt i gaudir junts

Formació

Cursos, tutorials i jornades que t’ajudaran a posar en marxa el servei

Mètode i bones pràctiques

No forceu al ciutadà a desplaçar-se a Correus perquè el carter no l’ha trobat a casa

Centre de suport

Suport continu per part de l’AOC per tal de fer el salt junts. Si ho necessites, estarem per ajudar-te

Companys inseparables de l’ERES

Traureu més profit de l’ERES si el complementeu amb els següents serveis

Logo servei Còpia

Còpies
autèntiques

Amb CÒPIA podreu generar còpies autèntiques electròniques dels documents que es presentin presencialment al registre

Logotip servei MUX

Registre
unificat

Amb el MUX podràs gestionar de forma unificada el registre d’entrada i sortida de documents del teu ens, tant presencial com electrònic

Preparats per fer el salt?

Transformar l’Administració necessita valents que facin un pas endavant. Ànim i llenceu-vos, us garantim un aterratge 100% segur.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN