Traspàs d’actuacions, demandes, problemàtiques, recursos i tràmits

Es poden traspassar actuacions, demandes, problemàtiques, recursos i tràmits d’un expedient a un altre amb molta facilitat. Imagina, per exemple, que una persona té dos expedients i per error li has registrat una actuació a l’expedient on no corresponia. Per solucionar-ho, el coordinador pot fer servir el botó de “Traspàs” que té incorporat a totes les pantalles de l’expedient on el pot utilitzar, és a dir, a actuacions, demandes, problemàtiques, recursos i tràmits. Un cop clicat el botó “Traspassar” t’ apareixerà una pantalla on hauràs de seleccionar exactament a quin expedient vols incorporar la informació traspassada. Aquest expedient es pot cercar amb els mateixos criteris que es fan les cerques habitualment, inclòs el comodí “+”:

Un cop traspassat el registre el deixaràs de veure a l’expedient d’origen i el veuràs únicament a l’expedient que has seleccionat com a destí.

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (+12 puntuación, 12 votos)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ