Telèfon consta donat d’alta a una persona diferent a la sol·licitant

Si un ciutadà es persona a l’Entitat de Registre sol·licitant l’alta a idCAT Mòbil i l’eina indica que el telèfon ja està donat d’alta per a un altre ciutadà, cal fer el següent:

Des del Centre d’Atenció a l’Usuari del Consorci AOC revisarem la petició, i en funció de la documentació aportada requerirem més informació o donarem de baixa el mòbil que consta donat d’alta per a un altre ciutadà:

  •  Si el contracte està a nom del ciutadà que ha acudit a l’Entitat de Registre, des de l’AOC demanarem donar de baixa l’anterior idCAT Mòbil per tal que es pugui donar d’alta al ciutadà que ha acreditat ser titular del mòbil, guardant totes les evidències.
  • Si el contracte no està a nom del ciutadà, però està a nom per exemple del pare, o familiar de primer grau, des de l’AOC sol·licitarem al ciutadà el llibre de família.
  • Si el telèfon està a nom de l’empresa, demanarem el contracte laboral.
  • Altres casos s’estudiaran individualment.

Des del Centre d’Atenció a l’Usuari del Consorci AOC ens posarem en contacte amb el ciutadà a través de la petició que ens obrirà per informar de qualsevol requeriment necessari o de la resolució de la qüestió.

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 100% l'ha trobat útil (2 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

Icona d'un globus terraqüi