Telèfon consta donat d’alta a una persona diferent a la sol·licitant

Si un ciutadà es persona a l’Entitat de Registre sol·licitant l’alta a idCAT Mòbil i l’eina indica que el telèfon ja està donat d’alta per a un altre ciutadà, cal fer el següent:

  • Demanar al ciutadà que obri una petició de suport: https://www.aoc.cat/portal-suport/necessiteu-mes-ajuda/
  • En la petició el ciutadà haurà d’adjuntar la factura o el contracte del telèfon on hi consti el seu nom, per tal de verificar la titularitat del número de telèfon.

Des del Centre d’Atenció a l’Usuari del Consorci AOC revisarem la petició, i en funció de la documentació aportada requerirem més informació o realitzarem l’alta:

  •  Si el contracte està a nom del ciutadà que ha acudit a l’Entitat de Registre, des de l’AOC demanarem anul·lar l’anterior idCAT Mòbil i donarem d’alta al ciutadà que ha acreditat ser titular del mòbil, guardant totes les evidències.
  • Si el contracte no està a nom del ciutadà, però està a nom per exemple del pare, o familiar de primer grau, des de l’AOC sol·licitarem al ciutadà el llibre de família.
  • Si el telèfon està a nom de l’empresa, demanarem el contracte laboral.
  • Altres casos s’estudiaran individualment.

Des del Centre d’Atenció a l’Usuari del Consorci AOC ens posarem en contacte amb el ciutadà a través de la petició que ens obrirà per informar de qualsevol requeriment necessari o de la resolució de la qüestió.

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 100% l'ha trobat útil (1 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN