Si la targeta que s’ha rebut té alguna dada errònia què s’ha de fer?

En aquest punt cal diferenciar entre els certificats sol·licitats en paper al Consorci AOC (primera emissió) i els casos en que s’hagi sol·licitat per l’EACAT.

En els casos de primer certificat:

Verificar si als documents de sol·licitud enviats a Consorci AOC (sol·licitud + certificat de dades) s’indicaven les dades correctes.

Un cop comprovades les dades:

  • Si les dades de la documentació en paper no eren correctes caldrà sol·licitar la revocació del certificat i la nova emissió amb les dades corregides.
  • Si les dades que van indicar amb la sol·licitud són diferents dels resultat final, caldrà comunicar-ho al Centre d’Atenció a l’Usuari per a que es procedeixi a fer l’esmena obrint un formulari de suport.

En cas de dubte sobre la documentació enviada caldrà posar-se en contacte amb el Centre d’Atenció a l’Usuari.

En els cassos tramitats a EACAT:

Quan un certificat entra per l’EACAT des del Consorci AOC no es modifiquen les dades, per tant si no correspon amb el que realment voleu demanar el que heu de fer es sol·licitar la revocació i la nova emissió (recordeu que entre una cosa i l’altra han de passar 10 minuts)..

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 33% l'ha trobat útil (6 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

Icona d'un globus terraqüi