Suport > He enviat notificació electrònica i...

He enviat notificació electrònica i no la veig pendent, per què?

Cal tenir en compte que el destinatari només la veurà si el certificat amb el que accedeix conté el NIF al que s’ha associat la notificació, o en cas que accedeixi amb contrasenya d’un sol ús, si ha introduït les dades correctes de NIF i correu-e o mòbil que es va facilitar a l’organisme que notifica.

Per tant, quan es produeix aquest error, és molt possible que s’estigui intentant accedir amb un certificat que no està emès a nom de la persona/empresa a la qual va adreçada la notificació, o en cas d’accedir amb contrasenya d’un sol ús, el correu-e o mòbil amb els que s’intenta accedir no es corresponen amb el correu-e o mòbil que ha utilitzat l’organisme que notifica.

També és possible que s’hagi produït un error per part de l’organisme que notifica. Si aquest ha comès un error a l’hora d’introduir el NIF a la notificació, caldrà enviar una notificació nova amb el NIF correcte. L’anterior notificació, en passar 10 dies sense accés, es considerarà rebutjada.

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 50% l'ha trobat útil (8 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN