Quina informació adjunta pot arribar al registre a partir d’un tràmit e-TRAM 2.0?

Quan la ciutadania fan un tràmit amb e-TRAM 2.0, podreu disposar al vostre registre (via MUX Descàrrega), de la informació següent:

1) Rebut de la petició en format PDF.
Aquest rebut inclou una caràtula en format estàndard EACAT i la petició concreta e-TRAM. Com a adjunt del mateix pdf s’inclouen les evidències de la signatura ordinària del tràmit.

2) XML de la petició
És un primer document adjunt que inclou en format XML el detall de la petició realitzada per la ciutadania. L’adjunt que us arribarà té aquesta forma: etram-tramit.xml


3) Altres adjunts.
Finalment, i sempre que en la tramitació s’hagin incorporat adjunts (documents, fotos, …), via MUX Descàrrega també els tindreu disponibles al vostre registre. Cada tràmit e-TRAM 2.0 permet fins a un màxim de 15 adjunts (de diferents formats, cadascun de fins a 15 MB) per tramitació.

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (Ninguna valoración todavía)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ