Què necessito per fer funcionar el Signador?

El Signador és una aplicació web que funciona amb els següents navegadors; en el cas dels navegadors que fan rapid release suportem fins a tres versions anteriors a l’actual:

Els altres navegadors que suportem

Donat que no disposem d’aplicació mobil per tal d’accedir al magatzem de certificats i poder realitzar la signatura, tot i que la aplicació web pot ser accedida amb navegadors mobils no donem suport als mateixos ja que no es pot finalitzar l’operació utilitzant un dispositiu mobil.

NOTA: Si disposes d’un navegador diferent dels especificats anteriorment (e.g. Opera, o versions antigues dels especificats) es possible que l’aplicació funcioni correctament, però en cas de necessitar del nostre suport només serà disponible per a les versions/entorns específicats.

Perquè només aquestes versions?

Molts dels nostres usuaris encara utilitzen versions antigues d’Internet explorer, per això hem de donar suport a les mateixes. En canvi per a les distribucions més modernes de navegadors; creiem que donar suport només a les ultimes versions té els següent avantatges:

  • Optimitzar els nostres recursos a l’hora de corregir/reproduïr bugs incidències.
  • El teu PC serà més segur i tindrà menys riscos de patir un atac (no et convenç, revisa les vulnerabilitats del teu navegador)
  • Gaudiràs d’un millor experiència d’usuari i veuràs més característiques en les aplicacions web (no només el Signador).

Des dels següents enllaços pots baixar-te les ultimes versions estables dels nostres navegadors preferits tant per Windows, Linux o MAC:

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 38% l'ha trobat útil (13 vots)
Millora aquest contingut

2 Comentaris

  1. He intentat signar el document i realitzar el pagament. Em deia que el servei no estava disponible i que ho provés més tard. Quan ho provava, no funcionava. Al final he hagut de sortir i tornar a entrar novament totes les dades i adjuntar novament tota la documentació. Llavors ha tirat endavant la signatura i el pagament. He realitzat el pagament (disposo del comprovant) M’ha cobrat els diners (era una sol·licitud per accedir a una selecció de personal laboral), però en canvi, no m’apareix a l’apartat “consulta de sol·lciituds”. M’apareix el següent missatge. “Error d’accés al servei. Heu intentat accedir al servei de signatura ordinària del validador d’identitats i s’ha produït un error. Si us plau consulteu l’ajuda i reviseu els requisits tècnics necessaris per poder accedir-hi. Un cop hagueu comprovat que compliu tots els requisits tècnics, tanqueu el navegador i torneu a provar-ho. Si el problema persisteix, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres. Ja s’ha realitzat al signatura del document.”. Per tant, entenc que està tot presentat, i pagat. Necessitaria una confirmació. Avui és l’ultim dia per presentar la documentació, i no sé si tot s’ha adjuntat correctament. Referent al Document SFP12I094 Expedient SFP/18/2018. El meu nom és Virtuts Saez Nieto. Tel. 620 25 39 44

    1. Hola Virtuts,

      Si us plau per confirmar que el tràmit s’ha efectuat correctament adreça’t a l’organisme destinatari del tràmit.

      Atentament,

      Suport AOC

CA ES EN