Què faig si tinc un problema amb l’ús del portal de seguretat?
- Si tens un problema amb l’accés al portal (per exemple, poso la contrasenya i no em funciona) o amb els permisos que tens assignats (per exemple, entro i només veig informació general i no informació del meu ajuntament)
- Cal que contactis amb el Gestor d’usuaris del Ens al que vols accedir per revisar els permisos d’accés vinculats al teu usuari, i validar que tens els rols del servei d’EACAT: Portal de Seguretat del CESICAT.
- Si tens un problema/incidència amb l’ús del portal (un cop accedit) o amb alguna funcionalitat:
- Cal que enviïs un correu electrònic a portal.seguretat@cesicat.cat indicant el nom complet de la persona de contacte, el telèfon i mail amb qui contactar, i una descripció detallada de la problemàtica detectada.
- Si tens dubtes tècnics amb els resultats de les auditories de vulnerabilitats tècniques, per exemple, sobre vulnerabilitats d’infraestructura i com resoldre-les, pots contactar amb soc@cesicat.cat .
- Si tens dubtes amb el marc normatiu de seguretat publicat al portal, pots contactar amb compliment.normatiu@cesicat.cat
- Si detectes errors en l’inventari d’equips (IPs, hostnames) que consten al portal de seguretat o necessites informar que la persona de contacte de l’entitat canviat, respondre al correu electrònic de notificació d’escanejos que s’envia des de soc@cesicat.cat.
Aquesta informació ha estat útil?
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ
Millora aquest contingut
0 Comentaris