3.2 Codi DIR3 i relació amb la tramesa d’anuncis de notificació al BOE

DIR3 (Directori Comú d’Unitats Orgàniques i Oficines) és una aplicació de la Secretaria d’Estat d’Administracions Públiques, que proporciona un Inventari unificat i comú a l’Administració de les unitats orgàniques i organismes públics existents a cada moment. Cada Administració s’encarrega d’actualitzar directament, les dades de la seva estructura en aquest directori.

Els ens que vulguin enviar anuncis de notificació mitjançant la tramesa disponible a EACAT hauran d’estar prèviament donats d’alta al DIR3 i, per tant, hauran de tenir assignat un codi en aquest directori.

Si sou una administració local, vegeu aquest contingut per saber com sol·licitar els codis DIR3.

Podeu obtenir a més informació relativa al DIR3 al Portal d’Administració Electrònica de l’Estat : http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 29% l'ha trobat útil (24 vots)
Millora aquest contingut

2 Comentaris

    1. Hola JF,

      Desconeixem a quina administració et refereixes, ni per què tan facilitat aquest enllaç; no obstant et podem confirmar que pots pujar les factures electròniques a la plataforma e.FACT a través de la bústia de lliurament de cada ens públic, que pots consultar aquí.
      Atentament,

      Suport AOC

CA ES EN