Què he de fer si sóc un ens que ja disposo del servei FUE Local en relació amb la Llei 16/2015?

En relació amb la entrada en vigor de la Llei 16/2015 de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica, s’ha enviat al responsable del servei tota la documentació tècnica disponible, i pels ens que disposin d’e-TRAM s’actualitzaran automàticament els tràmits que queden modificats. Concretament:

  • “Declaració prèvia d’obertura”
  • “Comunicació prèvia d’obertura”
  • Sol·licitud d’Informe previ en matèria d’incendis”
  • “Comunicació prèvia de canvi de titularitat” aquest tràmit es modifica i quedarà restringit únicament a les activitats que no estiguin afectades per la Llei 16/2015.
  • “Sol·licitud de certificat de l‘acte comprovació en matèria d’incendis“, aquest tràmit es dóna de baixa.

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN