Què he de fer si sóc un ens que ja disposo del servei FUE Local en relació amb la Llei 16/2015?
En relació amb la entrada en vigor de la Llei 16/2015 de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica, s’ha enviat al responsable del servei tota la documentació tècnica disponible, i pels ens que disposin d’e-TRAM s’actualitzaran automàticament els tràmits que queden modificats. Concretament:
- “Declaració prèvia d’obertura”
- “Comunicació prèvia d’obertura”
- “Sol·licitud d’Informe previ en matèria d’incendis”
- “Comunicació prèvia de canvi de titularitat” aquest tràmit es modifica i quedarà restringit únicament a les activitats que no estiguin afectades per la Llei 16/2015.
- “Sol·licitud de certificat de l‘acte comprovació en matèria d’incendis“, aquest tràmit es dóna de baixa.
Aquesta informació ha estat útil?
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ
Millora aquest contingut
0 Comentaris