Què cal fer quan la pàgina d’operador, al fer una emissió en clauer, dóna el següent error: “Error obrint sessió al dispositiu criptogràfic, no s’han trobat dispositius a punt”?

Aquest error apareix quan el certificat es lliura en suport Clauer idCAT, i el port USB de l’equip no el troba. Per a comprovar-ho:

– Confirmar que quan es posa el clauer apareix el missatge de “Nuevo Hardware encontrado”, o similar.

– Si aquest missatge apareix, provar a navegar per l’interior del clauer, i veure els arxius que conté.

– Si això també es pot fer, anar al gestor del clauer idCAT, i comprovar que abans de mostrar qualsevol opció (formatar zona criptogràfica, gestionar certificats, etc.) obliga a canviar la paraula de pas del Clauer. En cas que aparegui l’opció de Modificar la paraula de pas del clauer, vol dir que s’està reconeixent la part criptogràfica del dispositiu i el clauer és correcte.

En cas que no sigui així, canviar el clauer, perquè és possible que aquest sigui defectuós.

Si totes aquestes proves són positives, i l’error persisteix, comprovar la correcta instal·lació del programari del clauer (desinstalar-lo i tornar-lo a instal·lar), disponible a www.idcat.cat/clauer. Un cop fet això, canviar la versió del fitxer pkcs11-win.dll, esborrant el que es copia quan s’instal·la el programari i copiant la versió 2.0.1.6 a c:/Windows/System32, que trobeu relacionada a aquesta FAQ.

Si el gestor del Clauer no reconeix la part criptogràfica de cap dels clauers, provar els mateixos clauers en un altre pc (per a fer la prova només és necessària la instal·lació del Gestor del Clauer). Si a l’altre pc es reconeix la part criptogràfica, fer la preparació d’aquest equip per a poder emetre certificats amb idCAT amb clauer.

Contingut relacionat: versió 2.0.1.6 del fitxer pkcs11-win.dll

Aquesta informació ha estat útil? NoSí (No Ratings Yet)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN