Què cal fer per a rebre les factures de FACe a e.FACT

Per a que e.FACT pugui recollir les factures que arriben a FACe, cal modificar el comportament de l’RCF del vostre ens a FACe.

Cal que prèviament us doneu d’alta al servei de FACe. Per fer-ho descarregueu el document anomenat “Documento alta en FACe” publicat a l’àrea de descàrregues que trobareu al portal per a l’administració electrònica (PAE)  http://administracionelectronica.gob.es/ctt/face/ La ruta per trobar el document és “Área descargas/Kit de bienvenida/Alta en FACe”.

Aquest document detalla el procés d’adhesió d’una administració pública per a l’ús de FACe.

Un cop el vostre ens estigui donat d’alta a FACe:

1. Accediu a l’enllaç https://gestion.face.gob.es/ , i identifiqueu-vos tal i com explica al punt “1.6. Acceso al Sistema desde el Portal”  del document de FACe.

2. Un cop us heu identificat, cliqueu a botó “Directorio FACe” >> “Unidades” del menú principal, i a continuació veureu tota la informació referent a les Unitats, tal i com mosta al punt “3.3. Unidades FACe perfil Administrador”.

 

3. Quan veieu el detall de les unitats, heu de clicar sobre el botó que surt a la columna RCF per a poder activar l’RCF e.FACT:                4. Apareixerà una pantalla com aquesta ( en aquest cas s’ha agafat com a exemple el del Consorci AOC).

5. En aquesta pantalla, heu de seleccionar com Registre Comptable de Factura: CRF e.Fact AOC

6. A partir d’aquest moment, FACe reenviarà les factures a e.FACT.

Aquesta informació ha estat útil? NoSí (No Ratings Yet)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ Millora aquest contingut

0 Comentaris

    CA ES EN