No puc instal·lar o fer ús de SafeSign. Què he de fer?

Nota Important sobre aquest contingut: Amb la darrera versió recomanada del programari SafeSign no es produeix la problemàtica descrita en aquest contigut. Si teniu guardat l’instal·lable de la versió 3.076, aconsellem baixar la nova versió per tal d’evitar aquesta incidència.

En alguns casos l’usuari no pot instal·lar una nova versió de SafeSign perquè hi ha una versió antiga que ha quedat mal desinstal·lada, o en actualitzar deixa de mostrar els IDs digitals i no carrega correctament els certificats a Windows. A continuació, mostrem com realitzar la desinstal·lació manual del gestor de testimonis en casos on aquest punt sigui bloquejant per actualitzar la nova versió.

Possibles causes:

  • Els fitxers instal·lats de la versió actual de Safesign han quedat corruptes
  • Alguns fitxers corresponents al Safesign han quedat bloquejats

 

Solució:

  1. Assegureu-vos que l’usuari que està fent els següents passos té drets d’administrador.
  2. Desconnectar les targetes que hi pugui haver connectades a l’equip.
  3. Anar a Inici > escriure a la recerca: certmgr.msc > Certificats d’usuari actual > Personal > Certificats > seleccionar tots els certificats que teniu en targeta i pulsar tecla suprimir > Tancar. Aneu amb compte de no suprimir cap certificat que tingueu en programari perquè s’eliminaria definitivament.
  4. Desinstal·lar el programari AET SafeSign mitjançant el Panell de control (programes i característiques).
  1. Reiniciar el sistema.
  2. Executar el desinstal·lador adjunt:

DeleteSSCache

  1. Executar el desinstal·lador adjunt:

DeleteSafeSign

  1. Executar el desinstal·lador adjunt tal com s’explica al document inclòs a la carpeta:

SafeSign Clean Tool

  1. Reiniciar el sistema.
  2. Ara cal utilitzar l’instal·lador versió SafeSign 3.0.76 i executar la nova instal·lació.

Programari d’instal·lació de la T-CAT

  1. Reiniciar el sistema.

És molt important respectar tots els passos i reinicis indicats al procediment.

Per altra banda s’ha de revisar que no hi hagi instal·lats altres programaris de targetes com per exemple versions obsoletes del DNIe, targetes gemalto o advantis.

També podeu comprovar que els següents serveis de Windows estan iniciats, en tipus d’inici automàtic i que permeten reiniciar:

Inici > panell de control > Eines administratives > serveis > targeta inteligent > estat iniciat, tipus d’inici automàtic > reiniciar.

Inici > panell de control > Eines administratives > serveis > propagació de certificats > estat iniciat, tipus d’inici automàtic > reiniciar.

 

 

 

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 71% l'ha trobat útil (17 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

    CA ES EN