Per què surt error en intentar obtenir la contrasenya d’un sol ús?

Si en sol·licitar la contrasenya d’un sol ús per a accedir a una notificació electrónica apareix l’error “No hi ha notificacions per a aquestes dades informades” o “La notificació no pertany al destinatari” el motiu pot ser un dels següents:

  1. En generar-se la notificació per part de l’organisme notificador, aquesta no ha estat configurada per a poder ser acceptada amb contrasenya d’un sol ús. En aquest cas, cal accedir a la notificació mitjançant l’ús d’certificat digital,
  2. No s’està indicant el NIF i correu-e o mòbil correctes associats a la notificació. Cal tornar a intentar obtenir la contrasenya d’un sol ús, tenint en compte que cal indicar correctament aquestes dades, o bé, contactar amb l’organisme notificador per verificar que la notificació s’hagi creat amb les dades correctes.

 

Si un cop rebuda la contrasenya d’ún sol ús no funciona és perquè al generar-la es guarda un identificador d’aquesta en sessió per a desprès poder-lo validar juntament amb la paraula de pas que es rep al correu, per tant si es tanca el navegador abans d’accedir a la notificació, es perd la sessió i amb ella aquest identificador (ID) de la contrasenya, per tant, aquesta no funciona i s’ha de tornar a demanar una altre.

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 23% l'ha trobat útil (52 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

    CA ES EN