idCAT
Suport > idCAT > Contingut > No puc descarregar el certificat...

No puc descarregar el certificat amb Chrome o Microsoft Edge

Actualment existeix una incidència que afecta a la descarrega dels certificats personals en programari amb els navegadors Google Chrome i Microsoft Edge (navegador que inclou el sistema operatiu Windows 10 i que no s’ha de confondre amb el navegador Explorer).

En cas que intentis la descàrrega amb algun d’aquests navegadors t’apareixerà un missatge recomanant l’ús d’Internet Explorer per realitzar l’operació correctament.

Si tens aquesta incidència i fas servir Windows 10, has de tenir en compte seguir els passos indicats a sota per obrir el navegador Internet Explorer des del teu ordinador, que l’incorpora per defecte.

1.- Clicar al botó d’Inici de Windows Totes les aplicacions

edge_1

 

2.-Accesoris de Windows

edge_2

 

3.-Internet Explorer

edge_3

 

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 54% l'ha trobat útil (63 vots)
Millora aquest contingut

14 Comentaris

  1. Estem intentant descarregar el certificat a través del CHROME i em diu que, des de l’abril no funciona.
    El meu fill va demanar un primer certificat, fa mesos, i el varem intentar descarregar amb el SAFARI ja que tenim un MAC i no varem poder.

    Per presentar una beca, varem haver de fer les mil i una per que el Departament de Cultura, amb la amabilitat d’un funcionari, podessim resoldre l’inconvenient.

    Des d’IDESCAT s’ens va inforar que amb el safari no funcionava el certificat i millor fer-ho amb el CHROME però que haviem exaudit (?) els intents i que havíem de tornar a gestuionar un nou certificat.

    El meu fill viu i estudia a l’estranger i ha vingut uns dies i el primer que ha fet és anar a l’Ajuntament a gestionar un nou certificat.

    Quan intentem entrar, ara amb el CHROME ens diu que temporalment està fora de servei i que ho fem amb INTERNET EXPLORER, que evidentment no tenim.

    Em poden donar alguna sol·lució per a poder descarregar el certificat correctament i a la primera per a no tenir problemes.
    Recordin que tenim un MAC!!!

    Moltes gràcies!!

    1. Hola Josep,

      En primer lloc et recomanem mirar la següent FAQ: Quins requisits mínims ha de tenir el meu equip per fer servir l’idCAT?, un cop tingueu clar que el vostre equip compleix els requisits aneu a la següent FAQ: Com es descarrega el certificat idCAT?, si tot i així tens dubtes, pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pagina.

      Esperem haver-te ajudat!

      1. Hola,
        em passa el mateix perqué tinc un MAC. Voleu dir que, en aquests casos, només es pot fer amb aquesta combinació “MAC 10.5.8 i Safari 4.0.2”? (que és el que diu al enllaç dels requisits…) Jo, tant en el sistema com en el programa, tinc versions superiors :S hauria de funcionar no?

        esperaré resposta, gràcies

        1. Hola Laura,

          Si tens MAC podràs fer la descàrrega amb Safari o Firefox. Amb les versions que no apareixen recollides en la taula de compatibilitat no es pot garantir que funcioni correctament l’idCAT, et recomanem fer la descàrrega en un entorn comptatible i posteriorment per la importació al MAC. Per qualsevol problema obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

          Atentament,

          Suport AOC

  2. Tinc El següent problema a l’hora d’obrir-se la App resulta que’m sol·licitar una contrasenya per poder obrir-la , me refereixo a la App de CATcert. Que puc fer, ja que no tinc ni idea de quina contrasenya me està demanant.

    1. Hola Jordi,

      Fas referència a una FAQ que parla sobre el certificat idCAT, per a persones físiques, però per altra banda ens parles de l’App de CATCert.
      Des d’aquí no et podem oferir l’ajuda que necessites, doncs manca informació.
      Per tal d’obtenir una resolució acurada a la teva consulta, et recomanem que et posis en contacte amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari, a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina. En aquest formulari podràs exposar de manera detallada què és el que demanes.

      Atentament,

      Suport AOC

  3. He intentat signar amb l’explorer i a dia d’avui tampoc puc signar. En tinc dos instal·lats a l’ordenador i no em deixa agafar el que necesito. Windows 10, versió explorer: 11.1480.14393.0 actualitzacio 11.0.44 (kB4025252)
    Moltes gracies

    1. Hola Sandra,

      Quan dius que en tens dos, entenem que son dos idCAT de diferents persones? En primer lloc t’hauries d’assegurar que els dos estàn instal·lats al mateix navegador, per tal de saber en quin navegador els tens, pots revisar la següent FAQ: Com puc provar si un idCAT funciona?.

      Tanmateix t’aconsellem contactar amb el nostre Centre d’Atenció al Ciutadà, a través del botó “obre una petició ” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Jordi,

      Si segueixes els passos indicats a la FAQ sobre la que fas referència, veuràs que sí que surt Internet Explorer. No pots fer servir Chrome, per que actualment existeix una incidència que afecta a la descarrega dels certificats personals en programari amb els navegadors Google Chrome i Microsoft Edge.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Manel,

      El certificat només el pots descarregar des d’internet explorer o firefox. Si tens dificultats per a fer la descarrega, sempre pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través el botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina.

      Atentament,

      Suport AOC

CA ES EN