Motius d’error durant l’ús de l’idCAT Mòbil

Tot i que el procés d’identificació amb l’idCAT Mòbil en els diferents tràmits de les administracions públiques és molt senzill, es poden produir situacions en les què no es completi correctament. A continuació tens alguns dels possibles motius:

Error Possibles causes Proposta de solució
No he rebut l’SMS amb el codi idcat-sms_missatge L’operadora de telefonia que envia l’SMS ha registrat alguna incidència.
  • Prova-ho més tard i, si el problema persisteix, consulta la nostra plana d’Estat de serveis per comprovar si hi ha cap incidència general.

 

Si no hi ha cap incidència, pot ser perquè tingui bloquejada la recepció de SMS o similar.
  • Revisa que no tinguis bloquejats els SMS d’alguns emissors o que el teu mòbil no disposi d’algun programari de bloqueig de spam telefònic.
  • El telèfon d’origen des del qual s’envien els SMS és el 600124712, pots mirar d’afegir-lo a la llista de contactes del teu telèfon per tal d’intentar evitar el bloqueig per part del programari si fos el cas.
  • Si no és el cas, obre una petició de suport al nostre Centre d’atenció a l’usuari.

 

Móbil i document indicats no donats d’alta El mòbil indicat no és el de l’alta
Estàs deixant espais en blanc
  • Les dades indicades no consten donades d’alta a idCAT Mòbil. Si estàs segur que estàs donat d’alta amb aquestes dades, revisa que no hi hagi espais en blanc (és habitual que des del mòbil s’afegeixin espais en blanc).

 

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 18% l'ha trobat útil (76 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN