Motius d’error durant l’ús de l’idCAT Mòbil

Possibles errors i com resoldre’ls:

No he rebut l’SMS

En cas que estiguis esperant l’SMS i no arribi passats uns minuts revisa:

Que estiguis posant correctament el número de telèfon mòbil i torna-ho a provar.

En cas que l’estiguis posant correctament:

  1. Consulta la nostra plana web d’Estat de Serveis per comprovar si hi ha una incidència general que afecta la recepció dels SMS.
  2. Revisa que no tinguis bloquejats els SMS d’alguns emissors o que el teu mòbil no disposi d’algun programari de bloqueig de SPAM telefònic.
  3. Afegeix el mòbil 600 12 47 12 a la teva llista de contactes i torna-ho a provar.
  4. Contacta amb la teva operadora de telefonia per tal de verificar que no s’estiguin blocant l’entrada d’SMS del telèfon mòbil 600 12 47 12.

Sembla que hi ha un problema amb el document identificatiu i/o el número de telèfon que has indicat

Revisa que el document identificatiu i el número de telèfon que has indicat estiguin associats. Si per exemple, has canviat de número de telèfon mòbil o el té associat un familiar hauràs de modificar les dades de l’idCAT Mòbil.

El número de mòbil ha de ser un valor numèric

Revisa que no hi hagi espais en blanc davant o darrera del teu número de mòbil.

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (-2985 puntuación, 6.637 votos)
El 31% l'ha trobat útil (4603 vots)