Suport > Quines són les limitacions del...

Quines són les limitacions del pilot de Mòbil Connect?

El servei Mobile Connect es troba en fase de pilotatge. Això implica que avui dia, el servei es presta amb algunes limitacions que es detallen a sota:

  • el procés d’alta a Mobile Connect inclou el procés d’activació a la web de l’operadora de telefonia. Aquest pas no contempla als usuaris d’empresa que no tinguin accés a “l’àrea de client” del web de la seva operadora i per tant, aquests, no poden activar Mobile Connect.
  • el pilot, només funciona amb les operadores integrades amb Mobile Connect: Movistar, Orange, Vodafone.
  • no es contempla la portabilitat entre operadores o canvis de SIM.
  • els usuaris que tenen més d’un número de telèfon mòbil activat al seu nom, només en podran utilitzar un, el mateix  que s’hagi comunicat en l’alta a idCAT Mòbil.
Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 50% l'ha trobat útil (2 vots)
Millora aquest contingut

4 Comentaris

    1. Hola Ethel,

      La integració de l’operadora amb mòbil connect no depèn de nosaltres sinó de la operadora, per tant no tenim previsió de moment.

      Atentament,

      Suport AOC

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres