e-FACT
Suport > e-FACT > Contingut > Documentació per a la integració...

Documentació per a la integració a e.FACT

Per enviar factures a l’administració no és necessària cap alta al servei e.FACT, les factures es poden enviar a través de la Bústia de Lliurament de factures electròniques.  Teniu més informació a Com facturar electrònicament si sóc un proveïdor.

En cas que el volum de factures que gestioneu sigui molt elevat, podeu integrar la vostra eina amb l’e.FACT per tal d’automatitzar l’enviament i recepció. Des de l’AOC recomanem la integració per a empreses o organitzacions amb un volum de factures a generar per a Administracions Públiques superior a 100 factures mensuals.

  • Sol·licitud de la integració:

En cas que estigueu interessats a integrar la vostra eina amb e.FACT podeu enviar-nos el següent document a través del formulari de contacte.

  • Documentació d’integració:

En funció de si us heu d’integrar a l’eFACT per a enviar factures o bé, si us integreu per a rebre factures, cal que us descarregueu el document que correspongui en funció del tipus d’integració que necessiteu fer:

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (-5 puntuación, 19 votos)
El 17% l'ha trobat útil (6 vots)
X