Suport > Com sé que l'Administració Pública...

Com sé que l’Administració Pública ha rebut la factura que he enviat?

Es pot saber si l’Administració ha rebut la factura, consultant l’estat de la factura

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 29% l'ha trobat útil (41 vots)
Millora aquest contingut

4 Comentaris

  1. TOT.

    Les explicaciones no porten a cap link que facilitin com entendre a fer factures électroniques de manera rápida i sensé perdre el temps investissant i llegint pagines. Nuria de ser molt mes senzill us i sobre tot explicar-ho de forma que no face perdre el temps als usuaris, ja que tenir monta mes feina a fer que estar investissant com fer una factura electrònica. és un programa desastrós i molt poc intuitiu.

    1. Hola Xavier,

      En primer lloc, et fem saber, què l’e.FACT, no està destinat a la creació de factures, però sí que hi ha una sèrie de solucions, que diferents empreses ofereixen per a la seva creació que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e.FACT. Podràs trobar les diferents opcions a la següent FAQ : Com es pot crear i enviar una factura electrònica?,

      Per altra banda, pots consultar el contingut d’aquesta altra FAQ: Què és l’e.FACT?.

      Si tot i així tens algun dubte en concret, pots obrir una “petició de suport” des del botó que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

      El nostre Centre d’Atencio a l’Usuari estarà encantat d’ajudar-te!

    1. Hola Merce,

      Et recomanem que informis el contingut exacte que has introduït a l’xml, seguint la correspondència de camps amb el facturae que s’indiquen en aquesta FAQ.
      Tanmateix, sempre podeu contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres