Com puc accedir a l’administració del Catàleg de Tràmits?

El catàleg de tràmits e-TRAM 2.0 està desenvolupat en la mateixa solució estàndard de portal de seu i transparència, segueix la mateixa filosofia de gestió i model d’usabilitat i disseny.

Per tant, per accedir a la gestió del vostre catàleg (i una vegada el vostre usuari disposa del rol de configuració de catàleg actiu, que podeu veure a la  FAQ al respecte), podreu accedir-hi de dues maneres:

  1. Des de l’enllaç: https://www.seu-e.cat/

Un cop heu entrat fent el login d’ EACAT, i aneu a CONFIGURACIÓ – Catàleg de tràmits (e-TRAM 2.0) tal i com es mostra a la següent imatge:

  1. També podeu entrar amb un recorregut més llarg: EACAT>APLICACIONS I EINES >GOVERN OBERT>ACCEDEIX

Un cop dins cal desplegar el menú ”Administració” i accedir a “Configuració”, i d’aquí al menú de l’esquerra “CATÀLEG DE TRÀMITS (e-TRAM 2.0)” que us facilitarà entrar a la gestió del catàleg.

A partir d’aquí podreu gestionar tot el vostre catàleg de tràmits. D’una banda el catàleg de tràmits que oferiu, i d’altra modificar els enllaços de la portada de Tràmits.

Comencem per aquesta segona opció. Per a modificar els enllaços, títols i imatges inferiors podeu fer clic al botó annex “Edita” del contingut que volem editar per accedir al formulari d’edició. Fins i tot podreu personalitzar el contingut i enllaçar-lo amb una pàgina del propi lloc o definir-li un enllaç extern:

L’edició d’aquest entorn és la mateixa solució existent als portals de transparència, a producció en més de 1.200 ens locals, per tant amb una corba d’aprenentatge molt baixa. 

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (Ninguna valoración todavía)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ
X