Com integrar-se al servei?

Els passos a seguir per tal de portar a terme la integració d’un registre telemàtic al Registre Unificat (MUX) són els següents:

  1. Emplenar el formulari de sol•licitud del servei. Cal informar les dades del registre telemàtic a integrar al Registre Unificat (MUX), que són les següents:
    • Adreça URL del registre.
    • IP pública del registre.
    • Clau pública del Certificat Digital d’Aplicació (CDA) amb què el registre signarà la missatgeria.
  2. Rebreu per part del Consorci AOC un correu electrònic en què se us proporcionarà la informació i documentació necessària per tal que pugueu començar a desenvolupar la vostra integració al servei Registre Unificat (MUX). Se us proporcionarà també la clau pública del certificat amb què el MUX signa la seva missatgeria.
  3. Realització de les proves d’integració a l’entorn de preproducció. Durant tot aquest procés comptareu amb el suport del Servei de Suport a la Integració.
  4. Configuració de l’entorn de producció. Si heu finalitzat el procés d’alta al servei, podreu realitzar peticions a producció. Durant tot aquest procés comptareu amb el suport del Servei de Suport a la Integració.

Documentació d’integració

L’accés a un registre es realitza mitjançant l’ús de serveis web. La integració d’un registre telemàtic al Registre Unificat (MUX) es tradueix en la implementació del servei web que serà invocat pel MUX per a la creació d’assentaments.

La documentació següent conté les especificacions del servei web a implementar per part de l’organisme requeridor:

 

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 44% l'ha trobat útil (9 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

Icona d'un globus terraqüi