Com integrar-se a l’e.FACT? Sóc un proveïdor de solucions d’e-factura

Les empreses proveïdores de les Administracions Públiques no teniu la necessitat de donar-vos d’alta al servei e.FACT ja que podeu utilitzar la bústia de lliurament per fer arribar les vostres factures electròniques. Ara bé, cada empresa o organització ha de decidir si la inversió en la integració és rendible en comparació amb altres mecanismes per a la creació i lliurament de factures electròniques, principalment, en funció del volum de factures que s’emeten cada mes a les Administracions Públiques (donada que la obligatorietat és només, de moment, de facturar electrònicament a aquest tipus d’organitzacions).

En aquest sentit, però, recomanem la integració per a empreses o organitzacions amb un volum de factures a generar per a Administracions Públiques superior a 100 factures mensuals, tot i que, com hem comentat, és una decisió que recau en l’empresa.

De totes maneres, en la decisió també poden intervenir altres variables, com la voluntat de l’empresa de simplificar la facturació (convertint-la tota en electrònica), una cartera de clients d’Administració Pública diversa (adherida a diferents punts generals d’entrada de factures electròniques), o bé altres temes organitzatius de la mateixa.

 

Si, tot i tenir en compte la informació anterior disposeu d’una solució pròpia de facturació electrònica o plataforma i la voleu integrar amb e.FACT, cal que seguiu els següents passos:

  1. Enviar a través del formulari de contacte el document d’adhesió al servei
  2. Fer les adaptacions en el vostre programari explicades en la guia d’integració.

Si durant el procés d’integració teniu dubtes o necessiteu qualsevol aclariment en relació amb la integració, ens els podeu traslladar a través del formulari de Suport a la integració.

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 55% l'ha trobat útil (20 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

Icona d'un globus terraqüi