Suport > Com integrar-se a l’e.FACT? Sóc...

Com integrar-se a l’e.FACT? Sóc un proveïdor de solucions d’e-factura

Les empreses proveïdores de les Administracions Públiques no teniu la necessitat de donar-vos d’alta al servei e.FACT ja que podeu utilitzar la bústia de lliurament de l’ens per fer arribar les vostres factures electròniques, en aquest sentit, recomanem la integració només a empreses o organitzacions amb un volum de factures a generar per a Administracions Públiques superior a 1000 factures mensuals, tot i que, és una decisió que recau, finalment en l’empresa.
Si, tot i tenir en compte la informació anterior disposeu d’una solució pròpia de facturació electrònica i la voleu integrar amb e.FACT, cal que seguiu els següents passos:

  1. Enviar a través del formulari de contacte el document d’adhesió al servei
  2. Fer les adaptacions en el vostre programari explicades en la guia d’integració.

Si durant el procés d’integració teniu dubtes o necessiteu qualsevol aclariment en relació amb la integració, ens els podeu traslladar a través del formulari de Suport a la integració.

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 53% l'ha trobat útil (17 vots)
Millora aquest contingut

2 Comentaris

    1. Hola Carmina,

      En aquesta mateixa FAQ, al punt “1” hi ha el formulari que has de descarregar i on l’has d’enviar. No obstant, hem modificat l’enllaç de “Contacte” per tal que vagis directa al formulari i no com fins ara, que l’havies de triar tu d’una llista.

      Atentament,

      Suport AOC

CA ES EN