Com fer un tràmit a l’e-TRAM?

Per realitzar un tràmit cal que accedeixis al web de l’ens amb el que vols fer el tràmit.

Un cop dins del catàleg de tràmits de l’ens trobaràs el llistat de tràmits disponibles, selecciona el que t’interessi.

Si el tràmit requereix autenticació t’hauràs d’identificar mitjançant certificat digital, idCAT Mòbil o altres.

Un cop dins del tràmit emplena els diferents camps i adjunta els documents relacionats.

A l’apartat “Informació de la sol·licitud” podràs marcar la casella per rebre avisos per SMS o correu electrònic:

  • SMS: sinformarà del número de registre de la sol·licitud realitzada amb èxit per mitjà d’un SMS al telèfon indicat. A més, s’informarà quan es faci una nova actuació.
  • Correu electrònic: s’enviarà un missatge de correu electrònic al ciutadà informant del número de registre, la data i l’hora de registre, el tipus de sol·licitud i les dades relatives al servei. Així com també s’informarà de les comunicacions que es realitzen en relació a la sol·licitud.

Després cal prémer “Continua” .

Apareixeran les dades indicades en la sol·licitud, cal revisar si són correctes  i en cas afirmatiu prémer “Enviar sol·licitud”.  Aquest procés pot trigar uns instants, espera a que aparegui el resultat en pantalla.

Un cop enviada la sol·licitud es mostrarà la confirmació de que el tràmit s’ha realitzat correctament, amb el número de registre d’entrada a l’ens destinatari del tràmit.

En aquesta pantalla es podrà descarregar el PDF amb el resum del tràmit realitzat que també es rebrà per coreu electrònic.

Nota: mitjançant l’opció “Tramitació presencial” pots imprimir el formulari i tramitar-lo directament a l’ens destinatari del tràmit.

Important: En cas d’incidència amb la tramitació mitjançant l’e-TRAM cal contactar amb l’ens public que ofereix el tràmit.

 

Contingut relacionat:

Què és la carpeta ciutadana?

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (+3 puntuación, 3 votos)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ