Suport > Com enviar e-factures a través...

Com enviar e-factures a través d’un correu electrònic a e.FACT?

El servei e.FACT també disposa d’una adreça de correu electrònic hubefact@aoc.cat perquè pugueu lliurar la factura a les administracions adherides al servei. L’Administració destinatària rebrà les factures de la mateixa forma, independentment de la forma d’enviar-les.

Si opteu per aquest canal per enviar les factures, se us enviarà la notificació dels canvis d’estat de la factura a la mateixa adreça de correu-e des de la que hagueu enviat el correu.

El correu enviat ha de contenir només una única factura, cap text a l’assumpte ni al cos de l’e-mail i no és possible annexar adjunts en l’enviament per aquest canal.

Podeu realitzar la consulta de l’estat de la factura a través de la bústia de lliurament.

Contingut relacionat: quin format ha de tenir la factura electrònica?

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 18% l'ha trobat útil (83 vots)
Millora aquest contingut

10 Comentaris

  1. Això no hi ha qui ho entengui.
    He de fer una factura i no hi ha una plantilla de fàcil enteniment.
    No sé que és el que m’admetran per correu electrònic i veig que trigaré 2 mesos a tenir una factura que acompleixi amb les condicions que demaneu, i que no que no queda gens clar quines són del tot.
    Tant difícil és fer unes plantilles que s’omplin amb les dades de cadascú?

    1. Hola Pere.

      El format que ha de tenir la facura és el definit per l’Administració General de l’Estat i implantat al servei e.FACT del Consorci AOC: Quin format ha de tenir la factura electrònica?

      e.FACT compleix les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el punt general d’entrada de factures electròniques de l’Ordre HAP/1074/2014, de 24 de juny:Compleix l’e.FACT amb les normes tècniques i funcionals de factura electrònica?, en aquest sentit, no està destinat a la creació de factures. Per la creació de factures posem al seu abast la informació relacionada amb una sèrie de solucions, que diferents empreses ofereixen per a la creació de factures que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e.FACT.

      Tanmateix,si té més dubtes, li suggerim que obri una petició, a través del portal de suport.

      Atentament.

  2. Tan difícil és donar una mica de formació sobre l’enviament d’aquestes factures? és la primera vegada que sento parlar d’això i és un jerro d’aigüa freda. No hi ha dret! la funcionaria no tenia ningú esperant i dient què s’ha de fer a través d’aquesta web, ja ni ha prou. A més, aquesta web tampoc és gens clara. Molt malament, no m’agrada gens i poca informació tant de l’ administració, com un cop a la web.

    1. Hola Ana,

      Comentar-te, que l’EFACT, reuneix les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el punt general d’entrada de factures electròniques però no està destinat a la creació de factures. Segons el teu comentari creiem que t’anirà bé revisar la següent FAQ: Com es pot crear i enviar una factura electrònica?

      Si tens qualsevol dubte addicional, pots obrir una petició de suport des del botó ” obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina i el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari estarà encantat d’ajudar-te!

  3. Quin embolic! tinc una factura que veig que no cobraré ni aquest mes ni el següent. Quin fufriment. El banc sembla oferir aquest servei però cobrant. Suposo que quan estigui tot en marxa funcionarà be, però, ara per ara es un malson.

    1. Hola,

      e-FACT reuneix les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el punt general d’entrada de factures electròniques, en aquest sentit, no està destinat a la creació de factures. Per a la creació de factures posem al teu abast la informació relacionada amb una sèrie de solucions que diferents empreses ofereixen per a la creació de factures que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e-FACT. Per tant et recomanem la següent FAQ:
      Quines solucions gratuïtes existeixen per crear i enviar factures electròniques?

      Esperem haver-te ajudat

  4. CONSTRUGARDEN CABANA SL

    NO HI HO ENTENGUI I A MES A MES PER OBTENIR INFORMACIO MITJA HORA DE TELEFON PAGANT. QUINA VERGONYA
    UNA ALTRE MANERA DE ENRADERIR ELS PAGAMENTS, SEMPRE AJUDANT AL PETIT EMPRESARI

    1. Hola,

      e-FACT reuneix les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el punt general d’entrada de factures electròniques, en aquest sentit, no està destinat a la creació de factures. Per a la creació de factures posem al teu abast la informació relacionada amb una sèrie de solucions que diferents empreses ofereixen per a la creació de factures que es podran enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposin del servei e-FACT. Per tant et recomanem la següent FAQ:
      Quines solucions gratuïtes existeixen per crear i enviar factures electròniques

      Esperem haver-te ajudat!

  5. Me parece super complicado el poder tramitar una factura como proveedor.
    Lo he mandado al mail que viene pero no tengo nada de seguridad que vaya a llegar.
    Debería de ser mucho más intuitivo y fácil.
    Muchos de los formatos tipicos de factura tampoco me los admite.
    Rogaría me pudiesen dar enlace o explicar paso a paso como a través del siguiente enlace lo puedo hacer, https://efact.eacat.cat/bustia/CommonServlet;jsessionid=2B6EC4EA5BCC2FDCE7510379B5D4BA9C?accion=changeTab&selectedTab=wellcomeTab&portalId=0
    Gracias

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres