e-FACT Empreses
Suport > e-FACT Empreses > FAQ's > Com enviar factures electròniques a...

Com enviar factures electròniques a través de la bústia de lliurament d’eFACT?

Cadascuna de les administracions adherides al servei e.FACT disposa d’una Bústia de lliurament al seu web per tal  que pugueu desar-hi la factura electrònica i consultar el seu estat.

Per veure’n el funcionament, consulteu els manuals d’usuari de la bústia de lliurament.

Relacionat: quin format ha de tenir la factura electrònica?

 

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 15.79% l'ha trobat útil (76 vots)
Millora aquest contingut

4 Comentaris

      1. Bon dia,

        Som un ajuntament que en el llistat de bústia hi consta un * i no sabem que hem de fer per tal de que aparegui la bústia de lliurement correcte. També ens demanen el nostre ID per tal de fer-nos arribar la factura i no sabem on el podem obtenir.

        Algú ens pot dir el què hem de fer?

        Gràcies.

        1. Hola Emma,

          Segons indica el llistat de bústies de lliurament de les entitats adherides a l’e.FACT, l’asterisc apareix si l’ens no té
          publicada la bústia al seu web corporatiu.

          Tanmateix, t’adjuntem dues FAQ’S que et poden ajudar: Com integrar-se amb l’eFACT?, Són necessaris els codis DIR3 per operar amb l’eFACT?.

          En cas que no resolguin el teu dubte, pots obrir una petició de suport des del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

          El nostre Centre d’Atenció a l’Usuari estarà encantat d’ajudar-te!

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres