A aquesta pantalla s'accedeix mitjançant la selecció de la pestanya ‘Consulta l'estat’


Atenció! Us recomanem que informeu del contingut exactacte que heu introduit a l’xml. Us passem la correspondència de camps amb el facturae.
• Número de factura: Facturae/Invoices/Invoice/InvoiceHeader/InvoiceNumber
• Any fiscal de la factura: Facturae/Invoices/Invoice/InvoiceIssueData/IssueDate (camp amb format, AAAA-MM-DD, informar només l’any “AAAA”)
• NIF/CIF de l’emissor: Facturae/Parties/SellerParty/SellerParty/TaxIdentification/TaxIdentificationNumber
• CIF del receptor: Facturae/Parties/SellerParty/BuyerParty/TaxIdentification/TaxIdentificationNumber
• Import de la factura: FActurae/Batch/TotalAmount/TotalExecutableAmount
Contingut relacionat: Què signifiquen els estats de la e-factura que informa l’e.FACT?
Vull enviar una factura que el receptor, en el llistat de bústia, figura un *, com es pot enviar?
Hola,
A la FAQ “On puc trobar l’adreça de la bústia de lliurament d’una administració pública?” està explicat el motiu pel qual no apareixen determinades URL’s d’accés a la bústia de lliurament d’algunes administracions públiques. Pots contactar amb l’administració destinataria de la factura per a que et facilitin l’enllaç.
Gràcies per la teva aportació.
Bon dia,
Som un ajuntament que en el llistat de bústia hi consta un * i no sabem que hem de fer per tal de que aparegui la bústia de lliurement correcte. També ens demanen el nostre ID per tal de fer-nos arribar la factura i no sabem on el podem obtenir.
Algú ens pot dir el què hem de fer?
Gràcies.
Hola Emma,
Segons indica el llistat de bústies de lliurament de les entitats adherides a l’e.FACT, l’asterisc apareix si l’ens no té
publicada la bústia al seu web corporatiu.
Tanmateix, t’adjuntem dues FAQ’S que et poden ajudar: Com integrar-se amb l’eFACT?, Són necessaris els codis DIR3 per operar amb l’eFACT?.
En cas que no resolguin el teu dubte, pots obrir una petició de suport des del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.
El nostre Centre d’Atenció a l’Usuari estarà encantat d’ajudar-te!
Buenos días ,
yo ya tengo un programa de factura electrónica, lo único que me falta es meil donde enviarla?
Me podíais decir algo?
Gracias y un saludo
Ana
Hola Ana,
Cada una de las administraciones adheridas al servicio e.FACT dispone de un Buzón de entrega en su web para que puedas guardar la factura electrónica y consultar su estado, también puedes enviarla al buzón genérico : https://efact.eacat.cat/bustia/. Si tienes cualquier duda siempre puedes contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario, a través del botón “abre una petición” que encontraras en la parte superior derecha de esta misma pagina.
Atentamente,
Soporte AOC
si ho fas per primer cop, hi ha massa indicacions i opcions????? hauria de ser més fàcil….. no ho he aconseguit …….
ho sento. Tampoc trobo a ningú que des de l’estament corresponent sàpiga informar-te ja que diuen que no veuen les pantalles que veiem nosaltres????
Hola Carme,
Esperem en breu poder confeccionar una FAQ que resumeixi tot el procés d’enviament,creació… de factures electròniques, de manera senzilla, mentrestant, per tal de resoldre els teus dubtes, pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pàgina.
Atentament,
Suport AOC
Bon dia,
Algú pot explicar-me de forma sintetitzada com puc enviar una factura a l’Ajuntament de Barcelona, i si m’he de donar d’alta com proveïdor ?.
Sense donar millons de voltes per totes les pagines, es lamentable la quantitat de temps perdut.
Iolanda
Hola Iolanda,
No t’has de donar d’alta com a proveïdor, et recomanem veure, la següent FAQ: Quines solucions gratuïtes existeixen per crear i enviar factures?
En aquesta FAQ trobaràs un recull de solucions gratuïtes per tal de poder crear i enviar factures, així com els mecanismes d’enviament.
Tanmateix, si tens algun dubte addicional, sempre pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina.
Atentament,
Suport AOC
Bona tarda, vull enviar una factura a l’ADET, l’Agència de Desenvolupament Econòmic i Turístic de L’Escala, i ells em diuen que ho he de fer a través d’aquest enllaç, però no trobo com fer-ho. La factura ja està feta a Facturae però ara em cal poder-la enviar. Agrairé les vostres indicacions.
Maria-Angels Serra
Hola Maria Angels,
T’adjuntem la següent FAQ: On trobar l’adreça de la bústia de lliurament d’un ens públic?, per tal que puguis cercar la bústia de lliurament que correspon a l’ADET.
Tanmateix també et facilitem la FAQ de: Primers passos amb la factura electrònica, esperant que et serveixi d’ajut!
Atentament,
Suport AOC
No se indica cuándo se envía un email de confirmación de estado, y no hay número de teléfono donde llamar si la página de confirmación no aparece.
Hola Tere,
En el apartado “consultar estado de mi factura” hemos añadido una FAQ como contenido relacionado, en la que se informa de la descripción de los estados y de que estados se informa por correo.
Gracias por ayudarnos a mejorar!
Atentamente,
Soporte AOC
NO ES UTIL PORQUE ESTA MAL EXPLICADO Y NO CONSIGO ENVIAR LA FACTURA! LLEVO TRES DIAS INTENTANDOLO!!
Hola Clotilde,
Si tienes dudas de como crear la factura puedes ver las siguiente FAQ: Como se puede crear y enviar una factura electrónica?
Si esta FAQ no resuelve tus dudas, te recomendamos contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario a través del botón ” abre una petición” que encontraras en el margen superior derecho de esta misma pagina.
Atentamente,
Soporte AOC
hola, ens va donart d’alta un ajuntament per tramitar les seves factures, ara en tenim una per la Generalitat i ens la rebutjen ja que ens van posar el nom malament, com ho podem canviar??
Hola Emma,
Et recomanem veure la següent FAQ: Principals codis d’error de rebuig tècnic del servei e.FACT?
Tanmateix, si fas servir la bústia e.FACT de la Generalitat i els seus ens depenents, hauràs de contactar amb el seu suport: efactura@gencat.cat
Atentament,
Suport AOC
Tengo un numero de registro de mi empresa, y no se dónde ponerlo para que me deje por fin enviar mi fra. electronica
Hola Rocio,
Para este tipo de consultas te recomendamos que contactes con nuestro centro de Atención al ciudadano a través del botón “abre una petición”, que encontraras en el margen superior derecho de esta misma pagina.
Atentamente,
Soporte AOC
No m’ajuda a saber com FER la factura per poder-la penjar.
Hola Arnau,
Dispensa, el servei e.FACT no està destinat a la creació de factures electròniques, no obstant en aquesta FAQ trobaràs algunes eines destinades a la creació de factures.
Atentament,
Suport AOC