e-FACT Empreses
Suport > e-FACT Empreses > FAQ's > Quins canals de suport tinc...

Quins canals de suport tinc si necessito ajuda?

Si tens dubtes o consultes, pots consultar els diferents canals de suport que trobaràs a la següent pàgina.

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 11% l'ha trobat útil (124 vots)
Millora aquest contingut

14 Comentaris

  1. he comprovat amb facturae gob.es i la factura ara és vàlida però quan consulto el servei i estate-factura no apareix
    i no sé si ha estat enviada correctament

    1. Hola Soledat,

      Per tal de donar-te un suport més acurat, et recomanem contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina, estaràn encantats d’ajudar-te!

      Atentament,

      Suport AOC

  2. Factura para el Ayuntament de Malgrat. Han rechazado la factura porque falta la descripción. Como puedo modificar la factura o tengo que hacer otra y anular la primera?

    Gracias

  3. El programa és lamentable. Suposa molta més feina, dóna molts errors i no puc saber si s’ha enviat la factura (surt un missatge que diu que si però després en la consulta no apareix, posant totes les dades correctament). La major part d’administracions tampoc estan donades correctament d’alta al FACE. És una presa de pèl i una pèrdua de diners pùblics.

    1. Hola Francesc,

      El servei e.FACT ni genera ni fa la gestió comptable de les factures, doncs d’aquest punt s’encarrega el programa de creació de factures electròniques, que utilitzi el proveïdor i el programa de gestió comptable que utilitzi l’administració destinatària, respectivament.
      No sabem a quin programa fas referencia, però si és un programa de creació i enviament de factures, hauràs de parlar amb el suport del propi programa, si el teu dubte, és sobre la bústia de lliurament, pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

  4. Llevo dias intentando enviar una factura y es imposible, vuestra pagina de ayuda no es suficiente. Ademas los mails que envio no se me contesta, que hago no cobro la factura?? Sigo sirviendo a mi proveedor??
    Creo que tendriais que tener un numero de telefono a disposicion del cliente para solventar problemas a los que esta pagina no llega.

    1. Hola Isabel,

      En este caso te recomendamos que contactes con nuestro Centro de Atención al Usuario a través del botón “abre una petición” que encontraras en el margen superior derecho de esta misma pagina, para que les puedas indicar que problema concreto tienes, por que motivo no puedes enviar la factura.Puedes contactar también telefónicamente: Teléfono del Centro de Atención al Usuario del Consorci AOC

      Puedes ver la siguiente FAQ: Primeros pasos con la factura electrónica

      Atentament,

      Suport AOC

  5. Buenos días.
    Tengo que enviar una factura al NIF S0800504C AGENCIA DE SALUT PUBLICA DE CATALUNYA y al adjuntar la factura electrónica me indica: El receptor indicado en la factura no está dado de alta en el Servicio e.FACT

    Por favor pueden verificar esto?

    gracias

  6. Buenas tardes,
    Me han rechazado una factura que he presentado al Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, porque “Falta Centro Gestor (2 digitos) y texto legible”. ¿Puedo modificar la factura? o ¿tengo que hacer otra y una rectificativa?

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres