Adjuntar documentació a una representació

En el procés d’inscripció d’una representació cal aportar documentació per a poder acreditar i justificar jurídicament la representació.

Per a adjuntar la documentació, hem de:

  • Seleccionar el tipus de documentació que volem incorporar a la inscripció.
  • Descriure la documentació que estem incorporant.
  • I finalment, incorporar el document. Es pot fer de 3 maneres diferents
    • Generant una còpia electrònica amb el servei de CÒPIA del Consorci AOC.
    • Carregant una còpia electrònica generada mitjançant altres serveis de còpies autèntiques electròniques de documents en suport paper.
    • Informant codi CSV del document, per a conèixer la subsistència del poder i descarregar la còpia simple del poder notarial.

Un cop informades totes les dades, cliquem sobre el botó de Desa, i tornem a la pantalla/pestanya d’inscripció de representacions.

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ Millora aquest contingut

0 Comentaris

    CA ES EN