Accés a les ofertes rebudes des de la Gestió de licitadors a PSCP

Per tal que els usuaris validadors i editors de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública, tinguin habilitats l’accés a la pestanya “Ofertes Rebudes” de l’apartat “Gestió de licitadors” a l’eina de gestió, hauran de tenir habilitada una opció específica al seu perfil d’usuari. Aquesta opció només la poden editar els usuaris amb amb perfil Administrador d’òrgan des de la gestió d’usuaris de PSCP.

Per fer-ho l’administrador haurà d’accedir a la “gestió d’usuaris”, cercar a l’usuari en qüestió i marcar l’opció de sota en seleccionar el seu perfil a l’òrgan de contractació.

Un cop acceptat haurà de desar els canvis de l’usuari i a partir d’aquest moment, en entrar i sortir de la plataforma, l’usuari editor o validador, tindrà accés a la pestanya “Ofertes Rebudes”.

NOTA: Aquest accés no implica el poder visualitzar les ofertes a dintre d’aquesta pestanya. El que es mostraran seran els assentaments d’entrada.

Les ofertes que hagin entrat a través de l’eina Presentació Telemàtica d’Ofertes, es podran descarregar des d’aquest apartat, quan hagi finalitzat el termini de presentació de les ofertes.

Les ofertes es podran descarregar a través de l’aplicació Sobre Digital una vegada estiguin oberts els sobres.

Per a més informació sobre les diferències entre les dues eines de presentació de licitacions mencionades consulteu el següent contingut: Presentació telemàtica d’ofertes i Sobre Digital 2.0

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 100% l'ha trobat útil (10 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

    CA ES EN