- Tramitació entre administracions
Publicades les subvencions per al funcionament i les activitats dels museus de Catalunya
08/11/2019 14:30h: des de divendres a les 14:30, la centraleta telefònica del nostre proveïdor del servei de Centre d’atenció a l’usuari (CAU), torna a estar operativa.
Segons ens informa, la causa del problema ha estat l’atac informàtic del ransomware BitPaymer que ha afectat greument els sistemes de diverses empreses, entre elles, al nostre proveïdor.
Us preguem que dispenseu les molèsties ocasionades.
06/11/2019 08:00h: l’empresa proveïdora continua treballant per resoldre la incidència als seus sistemes. Mentre no comuniquem el contrari, l’afectació continua vigent.
05/11/2019 08:00h: la incidència que afectava a la recepció de trucades al nostre Centre d’Atenció a Usuaris continua vigent. L’empresa proveïdora està aplicant les mesures correctives oportunes amb les que està previst que el servei sigui restablert al llarg del matí.
04/11/2019 11:24: per causes alienes a l’AOC, la recepció de trucades provinents del nostres números telefònics de suport, s’està veient afectada per una incidència als sistemes de l’empresa proveïdora del servei d’atenció als usuaris.
Si necessiteu contactar amb nosaltres, podeu utilitzar el formulari de contacte, que no es veu afectat per aquesta incidència.
Pel moment no tenim previsió de resolució però us mantindrem informats a través d’aquest canal i del compte de Twitter de Suport (@Suport_AOC)
Trobareu tota la informació sobre qualsevol afectació al web de l’estat dels serveis AOC.
04/11/2019 08:52h: s’ha detectat una incidència que afecta l’entrada de trucades al Centre d’Atenció a l’Usuari, per la qual cosa no funciona l’atenció telefònica
Si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres, realitzeu-ho via web a: https://www.aoc.cat/portal-suport/necessiteu-mes-ajuda/
Trobareu tota la informació sobre qualsevol afectació al web de l’estat dels serveis AOC.