Sessió de treball “Integració al serveis de l’AOC. Què cal fer?”

Data/Hora
21/06/2016
10:00 - 14:00

Localització
Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada


El proper 21 de juny l’AOC organitza una sessió de treball per explicar-vos com fer la integració al nostre catàleg de serveis i per presentar-vos el nou servei d’identitat digital de Catalunya.

Objectiu
Aclarir dubtes i qüestions que tingueu en relació a la integració dels serveis del Consorci a les vostres organitzacions

Lloc: Escola d’Administració Pública de Catalunya. C/ Girona, 20, 08010, Barcelona

Dia i hora: 21 de juny de 2016, de 10:00 a 14:00 hores

Organitza Consorci AOC

Destinataris
Personal TIC responsable de la integració dels serveis d’eadministració d’ajuntaments de més de 20.000 habitants, Consells Comarcals i Diputacions

Programa
• Nou model de relació i treball entre Suport Integració del Consorci AOC i personal TIC de l’administració
• Com es realitza la integració al catàleg de serveis del Consorci AOC
• Nous serveis d’identitat digital de Catalunya: idcat-SMS, VÀLid i Protocol d’Identificació i Signatura Electrònica a Catalunya
• Alternatives a l’ús d’applets Java de signatura electrònica

Inscripcions: Cal inscriure’s mitjançant el formulari d’inscripció

0 Comentaris

Deixa un comentari

XHTML: Pots utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN