Curs: “Com compartir dades entre administracions: la interoperabilitat”
Data/Hora
14/10/2019
10:00 - 14:00
Localització
Escola d'Administració Pública de Catalunya
Objectius
- Conèixer les dades i documents que estan disponibles electrònicament i que els ciutadans no haurien d’aportar a un procediment administratiu
- Conèixer quins són els requeriments que s’han de complir per a poder sol·licitar l’accés a les dades
- Saber com sol·licitar a l’AOC aquestes dades i quins requeriments són necessaris per obtenir l’accés.
Persones destinatàries
Personal de l’Administració local, tant a nivell tècnic com de centres de decisió, que estan involucrats en processos relacionats amb l’adaptació de la seva organització al concepte d’administració electrònica o bé que hagi de ser-ne usuari/a dels serveis Via Oberta (personal de les OAC, unitats gestores, etc.)
Programa
- La interoperabilitat i el dret dels ciutadans a no aportar dades i documents en poder de les administracions, segons l’article 28.2 de la Llei 39/2015
- Què és Via Oberta
- Quins documents acreditatius ja es poden deixar de demanar als ciutadans: Catàleg de dades i documents interoperables i Cartes de Serveis.
- Què ha de fer un ens local per utilitzar els serveis Via Oberta. Com sol·licitar els serveis de Via Oberta.
- Casos d’ús
Professorat
Lidia Muñoz, cap del Servei d’Interoperabilitat (Via Oberta) de l’AOC
Dia: 14 d’octubre
Hora: 10-14 hores
Lloc: Escola d’Administració Pública de Catalunya. C/ Girona, 20 08010 Barcelona
0 Comentaris