- Tramitació entre administracions
Oberta la convocatòria del Premi a la Iniciciativa Col·lectiva 2023
El Model de quadre de classificació d’ajuntaments i consells comarcals (QdCAC) aspira a ser una eina que permeti, als ajuntaments i consells comarcals catalans que l’adoptin, el compliment de l’actual normativa en matèria de gestió documental i transparència.
Aquest model és un instrument tècnic que, basat en la metodologia arxivística actual, s’adapta a la realitat de l’administració electrònica i facilita als ajuntaments el compliment de les disposicions normatives relacionades amb la gestió documental, la transparència i les normes d’interoperabilitat.
Els nous tràmits del QdCAC en el portal EACAT són la resposta a aquesta necessitat d’actualització i millora constant del quadre de classificació i del catàleg de sèries. S’han creat tres tràmits:
Per tramitar aneu a Tràmits, en el Catàleg de tràmits del Departament i, concretament, al servei CLT – Quadre de Classificació d’ajuntaments i consells comarcals (QdCAC).