Com recollim i gestionem les propostes de millora dels usuaris dels serveis AOC?

El hàstag #InnovacióOberta és tendència a les xarxes socials. Es fa servir a totes hores per piular sobre la innovació que incorpora la ciutadania i la veu de les empreses, universitats i altres agents de la societat en els processos de disseny dels productes i serveis.

L’equip d’innovació de l’AOC som fervents seguidors d’aquest hàstag i fa temps que investiguem tots els fils que parlen sobre innovació oberta aplicada al sector públic. Aquesta activitat ens ha dut a fer una descoberta:

Si bé hi ha un bon grapat d’administracions que disposen de portals de participació ciutadana per generar idees, abordar els reptes de futur i conceptualitzar els nous serveis públics, no hi ha pràcticament cap solució implementada per a la recollida sistemàtica i continua de propostes de millora dels serveis públics digitals ja existents.

A l’AOC estem convençuts que l’opinió i l’experiència dels usuaris (tant externs com interns de l’Administració) són un element clau per millorar els nostres serveis i per prioritzar i planificar els futurs desenvolupaments. Per aquest motiu ens hem tornat a capbussar a internet, aquest cop en busca de les millors solucions de mercat per escoltar, gestionar i fer seguiment de les propostes de millora dels usuaris.

Voleu saber quina solució ens ha convençut i com l’hem implantat al nostre portal? Entreu a la pàgina “Espais col·laboratius de propostes de millora dels serveis AOC” i descobriu-ho.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN