La Plataforma de Serveis de Contractació pública incorpora noves funcionalitats

La versió 6.12.0 de la Plataforma de Serveis de Contractació Publica que s’ofereix a l’entorn de producció del servei des del 29/11/2017, incorpora noves funcionalitats i millores, concretament pel que fa a l’eina de gestió (backoffice).

Us detallem els canvis més significatius:

  • Ampliació de la mida màxima de fitxers que es poden pujar al backoffice de 100 a 400 MB.
  • Millora de funcionalitats i ergonomia en notificació electrònica, tot afegint:
    • Possibilitat d’enviar comunicacions electròniques.
    • Millores en les característiques d’enviaments (p.ex. especificar els dies de recordatori de la notificació, els dies d’expiració de la notificació, l’enviament de les notificacions o comunicacions en diferents idiomes o afegir fins a 5 documents adjunts a la notificació o comunicació d’un màxim de 3MB).
    • Realització de notificacions en un sol pas i per tant, millora en la usabilitat en l’enviament de notificacions/comunicacions.
    • Creació d’un grup d’empreses predefinit.
  • Configuració del correu electrònic dels validadors a nivell d’unitat de contractació.

Per a més informació podeu consultar el document de novetats de la versió 6.12.0

 

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN