Afectació del servei eFACT per manteniment de sistemes

Us informem que per tasques de manteniment de la “Plataforma de factura electrònica – eFACT“, entre les 15.00 hores i les 17.00 hores dels dies 15/Nov., 29/Nov., 13/Des. i 27/Des., es farà una aturada tècnica programada que afecta el funcionament del servei.

Per aquest motiu i durant les tasques de manteniment, no funcionarà el Portal de receptor de factures, les bústies de lliurament de factures i tampoc el canal SFTP

Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport

Comentaris

  • ALBA ha dit:

    Durant els períodes de tall de servei previstos, com funcionarà el servei? és a dir, les factures que s’entrin precisament en aquells moments, quedaran a l’espera de assentar-se a la plataforma? o tornaran un missatge d’error perquè es tornin a presentar en un altre moment?

    Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *