Aturada tècnica dels servei e-TRAM
A causa de tasques de manteniment tècnic, el servei e-TRAM no estarà disponible ni al portal ciutadà ni a l’entorn de gestió de l’empleat públic a causa de la migració del nostre Centre de processament de dades (CPD), segons el calendari que us vàrem comunicar anteriorment
- Entre les 18:00 hores del dia 18-08-2017 i les 07:00 hores del dia 21-08-2017
- Entre les 18:00 hores del dia 25-08-2017 i les 07:00 hores del dia 28-08-2017
Us recomanem que, amb antelació i durant l’aturada, aviseu d’aquesta incidència des del vostre web corporatiu.
A nivell ciutadà hem incorporat un missatge estàtic i automàtic des de l’aplicació i altre que apareix la primera vegada d’accés a l’aplicació. Aquest mateix missatge també l’incorporarem de la mateixa manera a l’entorn de l’empleat públic.
Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
Es per la presentació d’una instancia m’ha donat error, la enviaré per correu a recursos humans.
Benvolgut,
Entenem que ha estat motiu de l’aturada. En principi el servei està restablert i funciona correctament.
Si torneu a tenir cap problema podreu adreçar-vos a https://www.aoc.cat/suport/
Atentament