Serveis AOC: incidència detectada al funcionament d’alguns serveis (03/08/2017, 9:30h.)

Estem patint incidències en el funcionament d’alguns serveis com EACAT, pel que fa a la descàrrega i tramitació d’alguns documents, Vàlid, e-NOTUM i e-TRAM…). Els nostres tècnics estan treballant per resoldre la situació en el menor temps possible.

Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.

Comentaris

  • Anna Prats Margalef ha dit:

    Em vaig presentar a l’Ajuntament d’Esparreguera per fer-me el certificat digital idCAT i em van informar que en el dia d’ahir, rebria un correu vostre que hauria de confirmar.
    No he rebut cap document per la vostra part i suposo doncs que no tinc fet el certificat digital.
    Em podeu dir que és el que haig de fer ara?
    Quedo a l’espera de les vostres notícies.

    • SuportAOC ha dit:

      Hola Anna,

      La sol·licitud del certificat digital idCAT, acaba a l’entitat de registre, és a dir, el propi Ajuntament d’Esparraguera, t’havia de donar un full de Sol·licitud d’emissió de certificat digital idCAT, on tens les instruccions d’instal·lació. Si no t’han entregat el full hauràs de tornar, perquè és necessari que et facin l’entrega ,doncs és el que confirma, que s’ha fet el registre.
      T’adjuntem la següent FAQ: Com es descarrega el certificat idCAT?
      Tanmateix, si tens qualsevol dubte addicional, sempre pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina.

      Atentament,

      Suport AOC

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *