Calendari d’intervencions de la migració del centre de processament de dades de l’AOC

Us informem que al llarg de les properes setmanes l’AOC, executarà un seguit de tasques adreçades a la migració del Centre de processament de dades (CPD) que afectaran puntualment la disponibilitat dels seus serveis.

Aquestes tasques, s’agrupen en les quatre fases següents:

1ª FASE
Inici 15/07/2017 (00:01)
Final 16/07/2017 (23:59)
Serveis migrats PSIS, PSA i iArxiu
Tasques Aturada controlada per tal de comprovar si l’estratègia de recuperació dels serveis és l’adient en el moment de realitzar la migració física
Disponibilitat No implica tall en els serveis que tenen plataforma de contingència, és a dir, PSIS i PSA; i sí implica un breu tall de servei a iArxiu
2ª FASE
Inici 21/07/2017 (18:00)
Final 24/07/2017 (07:00)
Serveis migrats PSIS, PSA i iArxiu
Tasques Moviment físic dels actius associats al serveis esmentats
Disponibilitat No implica tall de servei en els serveis que tenen plataforma de contingència, és a dir, PSIS i PSA; i sí implica un breu tall de servei a iArxiu
3ª FASE
Inici 18/08/2017 (18:00)
Final 21/08/2017 (07:00)
Serveis migrats Tots (excepte PSIS, PSA i iArxiu, ja migrats)
Tasques Aturada controlada per tal de comprovar si l’estratègia de recuperació dels serveis és l’adient en el moment de realitzar la migració física
Disponibilitat No implica tall en els serveis que tenen plataforma de contingència, és a dir, VÀLid i Signador
4ª FASE
Inici 25/08/2017 (18:00)
Final 28/08/2017 (07:00)
Serveis migrats Tots (excepte PSIS, PSA i iArxiu, ja migrats)
Tasques Moviment físic dels actius associats al serveis esmentats
Disponibilitat No implica tall en els serveis que tenen plataforma de contingència, és a dir, VÀLid i Signador

Us suggerim que, amb l’antelació que considereu oportuna i durant l’afectació, aviseu d’aquesta aturada tècnica al vostre web corporatiu en termes semblants.

De cara al ciutadà, quinze dies abans de la primera aturada, apareixerà una finestra amb un missatge de manera automàtica en accedir-se a qualsevol pàgina dels serveis e-NOTUM, e-TAULER, e-TRAM, idCAT Mòbil i SEU-e que, un cop tancada per l’usuari, no tornarà a aparèixer. Aquest mateix missatge també l’incorporarem de la mateixa manera a l’entorn de l’empleat públic (als mateixos serveis més EACAT).

Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *