e-Contractació: incidència resolta en l’accés a les publicacions (27/04/2017 10:00h. – 16:30 h.)

Us informem que s’ha resolt la incidència que us hem comunicat aquest matí i que ha afectat a l’accés a les publicacions a través del Perfil del Contractant. El servei torna a funcionar amb normalitat.

Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport d’e-Contractació.

Comentaris

  • JuanJo ha dit:

    Hola.No funciona l’accés a la CARPETA CIUTADANA des de la web de Hospitalet, L-h.cat, utilitzant el certificat digital de la FNMT. Ahir funcionava amb total normalitat. Provat amb varis navegadors, certificats i equips. Surt sempre el missatge CERTIFICAT CLIENT INVALID. He parlat amb ells, i m’han dit que vosaltres a lo millor ho podeu arreglar.

    Gràcies !!!!

    • anavarro ha dit:

      Bon dia Juanjo,

      has pogut accedir-hi ja?

      Salutacions

      • JuanJO ha dit:

        Hola bon dia.
        No, he pogut accedir-hi encara. Continúa dient-me CERTIFICAT CLIENT INVALID. A d’altres webs amb els mateixos certificats de la FNMT cap problema; AGENCIA TRIBUTARIA, SEPE, CATASTRE, …. Provat amb el Firefox v53.0, Edge, Internet Explorer i Chrome.
        He anat a la FNMT i em diu que el certificat està VIGENT I NO REVOCAT. O sigui que funciona bé.
        No sé. És raro. Abans d’ahir vaig poder entrar sense problema, i des de ahir no.
        Aquí et deixo un print de pantalla del missatge .

        //embedr.flickr.com/assets/client-code.js

  • JuanJO ha dit:

    Ops. No ha sortit bé el enllaç.
    A veure ara :
    https://flic.kr/p/UdPYnJ

  • JuanJO ha dit:

    Per si us serveix acabo de provar-ho amb una sessió virtual VmWare amb una distribució Linux i res, em dona la mateixa frase d’error ; CERTIFICAT CLIENT INVALID

  • JuanJO ha dit:

    SOLUCIONAT !!!!!
    Abans se’m penjava tota l’estona el sistema quan intentava accedir al validador dels certificats de SIGNASUITE http://signasuite.aoc.cat/signasuite/validateCertificate però ara ha acabat de carregar el applet, la barra blava, i durant la càrrega han sortit dues finestretes per tal de PERMITIR l’accés i la identitat del AOC. Ha pensat una estoneta, i finalmente HE POGUT ACCEDIR !!!

    Gràcies per tota l’ajuda rebuda !!!!

  • anavarro ha dit:

    A tu!!!!

  • Magdalena ha dit:

    Buenos días,

    Estoy intentando enviar una factura pero me dice que el formato no es correcto, lo he intentado con todos los formatos y ni siquiera guardado en XML me lo acepta.
    Y, desde el portal B2B, que ustedes incluyen como otro método para enviar facturas electrónicas, tampoco funciona bien, porque me indica factura enviada pero no la reciben.

    Gracias
    Un saludo,

    • SuportAOC ha dit:

      Hola Magdalena,

      e-FACT reúne las condiciones técnicas y funcionales que tiene que reunir el punto general de entrada de facturas electrónicas, no esta destinado a la creación de facturas. Para la creación de facturas ponemos a su alcance la información relacionada con una serie de soluciones que diferentes empresas ofrecen para la creación de facturas que se podrán enviar a las administraciones publicas catalanas, que dispongan del servicio e-FACT, por lo que le recomendamos a siguiente FAQ: ¿Qué soluciones gratuitas existen para crear y enviar facturas electrónicas?

      Aun así, si tienes alguna duda adicional siempre puedes contactar con nuestro Centro de Atención al usuario a través del botón “abre una petición” que encontraras en la parte superior derecha de esta misma pagina.

      Atentamente,

      Soporte AOC

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *