Intervencions tècniques durant el mes d’agost

 

 

Us informem que a causa de tasques de manteniment tècnic, el servei d’eNOTUM no estarà disponibles al portal ciutadà, a l’entorn de gestió de l’empleat públic (EACAT) i tampoc a través de serveis web en el següents intervals:

 

  1. Entre les 00:00 hores del dia 19/08/2017 i les 23:59 hores del dia 20/08/2017.
  2. Entre les 18:00 hores del dia 25/08/2017 i les 07:00 hores del dia 28/08/2017.

Us suggerim que, amb l’antelació que considereu oportuna i durant l’afectació, aviseu d’aquesta aturada tècnica al vostre web corporatiu en termes semblants.

A nivell ciutadà, quinze dies abans de la primera aturada, apareixerà una finestra amb un missatge de manera automàtica en accedir-se a qualsevol pàgina de l’eNOTUM, que un cop tancada per l’usuari no tornarà a aparèixer. Aquest mateix missatge també l’incorporarem de la mateixa manera a l’entorn de l’empleat públic (EACAT).

S’informa,  així mateix,  que les notificacions electròniques que no puguin ser accedides pel ciutadà, s’ampliarà el seu termini d’accés en funció de l’aturada programada, de manera que les notificacions afectades:

  1. Entre les 00:00 hores del dia 19/08/2017 i les 23:59 hores del dia 20/08/2017.
  • Totes les notificacions que no puguin ser accedides durant aquesta aturada, el seu termini d’accés s’ampliarà 2 dies més
  1. Entre les 18:00 hores del dia 25/08/2017 i les 07:00 hores del dia 28/08/2017.
  • Totes les notificacions que no puguin ser accedides durant aquesta aturada, el seu termini d’accés s’ampliarà 4 dies més (des del dia 25 fins al 28, ambdós inclosos)

Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció, o sobre les notificacions que s’han vist afectades per a aquesta aturada, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport – eNOTUM.

2 Comentaris

    1. Hola Jura,

      No sabemos que es lo que no te funciona, la noticia a la que haces referencia habla sobre intervenciones en el mes de agosto. Por lo que si no funciona algún servicio en este momento, puedes consultar el blog y subscribirte para poder ver si hay alguna alteración en los servicios.
      Tambien puede contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario a través del botón “abre una petición” que encontraras en la parte superior derecha de esta misma pagina.

      Atentamente,

      Soporte AOC

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres