Les notificacions entre entitats del sector públic de Catalunya, per EACAT

L’eNOTUM disposa d’un mecanisme que impedeix fer notificacions entre entitats del sector públic de Catalunya, de manera que es manté el criteri de permetre que les notificacions i comunicacions entre entitats del sector públic de Catalunya es facin a través d’EACAT.

Es farà servir l’eNOTUM quan s’hagin de realitzar notificacions i comunicacions electròniques al ciutadans i a les empreses.

9 Comentaris

  1. Què s’ha de fer quan l’entitat del sector públic a la que vols enviar l’escrit no és a la llista de l’EACAT?

    1. Bona tarda,
      Si l’ens al que voleu fer la tramesa no està adherit a EACAT, és el propi ens qui ha d’oferir l’alternativa telemàtica per rebre aquesta tramitació. EACAT és el canal preferent de les administracions catalanes per a la tramitació interadministrativa, però no és obligatori, de forma que són els propis ens els que demanen, de forma voluntària, l’adhesió al servei, i d’aquesta manera, ofereixen a la resta d’ens la possibilitat de comunicar-s’hi a través de la tramesa genèrica, o amb serveis específics que el propi ens promotor gestiona dins la plataforma.
      Gràcies pel comentari,

  2. Natàlia Diaz i Moreno

    Què fem per notificar a aquelles que no apareixen a l.eacat o aquelles entitats estatals que tot i ser administracions No tenen cap sistema per comunicar-s’hi tot i que com a administració tenen l’obligació? Jutjats, registres, etc

    1. Farem en els propers dies una altra comunicació amb un gràfic explicatiu de tots els possibles casos d’ús i la solució tecnològica adient, però t’avanço que per NOTIFICAR sempre eNotum, sigui administració catalana o estatal
      Hi ha algun cas específic, amb normativa sectorial pròpia, com el cas dels jutjats.
      Si enlloc de NOTIFICACIÓ es tracta d’una simple COMUNICACIÓ, via EACAT.

    1. Bon dia Isabel,
      la tramesa genèrica, com la conec jo és un formulari PDF que es pot descarregar des de l’EACAT després d’indicar l’entitat a la que va dirigida. S’emplena, s’adjunten els documents necessaris, es signa electrònicament i s’envia amb el botó que porta incorporat. En aquest moment es fan els registres de sortida i entrada amb la teva entitat i la destinatària.
      Cal tenir en compte que s’ha de demanar un fitxer PDF per a cada tramesa que s’hagi de fer.
      Aquest procediment és totalment manual, desconec si n’hi ha cap d’automàtic (eina), de fet també m’interesa.

  3. Farem en els propers dies una altra comunicació amb un gràfic explicatiu de tots els possibles casos d’ús i la solució tecnològica adient, però t’avanço que per NOTIFICAR sempre eNotum, sigui administració catalana o estatal
    Hi ha algun cas específic, amb normativa sectorial pròpia, com el cas dels jutjats.
    Si enlloc de NOTIFICACIÓ es tracta d’una simple COMUNICACIÓ, via EACAT.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN