La CNAATD posa a disposició de les administracions públiques diversos serveis electrònics

Les administracions públiques han de conservar la documentació que generen i correspon a la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental (CNAATD) determinar el període de conservació i el règim general d’accés de la documentació pública d’acord amb la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i gestió de documents i el Decret 13/2008, de 22 de gener, sobre accés, avaluació i tria de documents.

La Comissió Nacional d’Avaluació, Accés i Tria Documental (CNAATD) posa a disposició de les administracions públiques dos serveis electrònics al portal EACAT corresponents a:

  1. La presentació de propostes d’avaluació i accés documental (PAAD). A partir d’aquí, la CNAATD aprova les taules d’avaluació i accés documental que es publiquen com a Ordres del conseller de Cultura.
  2. La comunicació prèvia a la destrucció de la documentació que tinguin un termini de conservació de 5 anys. Les administracions hauran d’esperar a aplicar les taules d’avaluació i accés documental a tenir la resposta per part de la CNAATD.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l’adreça següent: cnaatd.cultura@gencat.cat.

Els gestors d’EACAT trobareu aquests dos serveis amb la denominació:

  1. CNAATD – Proposta TAAD
  2. CNAATD – Comunicació prèvia destrucció comunicació

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *