El Consorci AOC deixa d’emetre certificats d’entitat

A partir del dijous 30 de juny de 2016 el Consorci AOC eliminarà del seu catàleg els certificats d’entitat en targeta (CEISR) i en programari (CEIXSA).

Les aplicacions que fan servir aquests tipus de certificats encara estan reflexionant sobre quines són les millors alternatives. Davant d’aquesta indefinició nosaltres us recomanem que sol·liciteu una nova emissió de tots aquells certificats d’entitat que us caduquin al llarg del 2016 i durant el 2017. Tots els certificats emesos abans de 1 de juliol continuaran sent validats per les aplicacions durant la seva vigència (4 anys). Podeu consultar els vostres certificats i les seves caducitats a través de l’apartat informes de la carpeta del subscriptor.

Per una altra banda, en cas dels tràmits relacionats amb l’Agència Tributària, existeix la possibilitat que amb el certificats d’entitat actual o bé presencialment a través del seu mòdul de representació es pugui autoritzar a persones físiques a realitzar tràmits en nom de l’entitat. És a dir amb la T-CAT realitzar tràmits que fins ara es feien amb el certificat d’entitat.

Per a qualsevol qüestió al respecte podeu contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN