Validador: incidència detectada i resolta en la validació de certificats FNMT i e-DNI (21/04/2016; 10:00 – 18:15)

Us informem que a causa d’una incidència aliena al Consorci AOC es podrien produir problemes intermitents en la validació de certificats digitals de FNMT i e-DNI.

Aquesta incidència va estar resolta el mateix dia a les 18:15 de la tarda.

Si necessiteu més informació sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de suport del Validador.

 

4 Comentaris

  1. ALCAT SERVICIOS Y COMUNICACIONES

    No puedo acceder a mi carpeta para leer las notificaciones con mi certificado digital que es de la FNMT , me produce el siguiente error. Utilizo diferentes navegadores y en todos da el mismo error.

    Como puedo leer mis notificaciones que requieren la firma?

    Error amb el certificat electrònic

    No podeu validar la vostra identitat amb certificat perquè no s’ha trobat cap certificat electrònic vàlid.

    Com solucionar-ho +

    Per accedir-hi correctament, cal que us assegureu que:
    Disposeu d’un certificat electrònic vigent (no caducat) i classificat pel Consorci Administració Oberta de Catalunya. (Vegeu els certificats vàlids)
    Teniu aquest certificat correctament instal·lat al sistema o, en cas de residir en un dispositiu extern (com una clau USB o una targeta criptogràfica), el certificat es troba correctament connectat.
    Heu instal·lat les corresponents claus arrel de l’entitat de certificació emissora del vostre certificat. Les trobareu al seu lloc Web. (Trobeu aquí les claus arrel de l’entitat de certificació CATCERT)
    Heu instal·lat correctament el programari associat al certificat. El trobareu al lloc Web de l’entitat de certificació emissora del vostre certificat.
    Heu instal·lat correctament el programari del lector de targetes, si és que esteu utilitzant un certificat sobre dispositiu criptogràfic (com ara un DNI electrònic). El trobareu al lloc Web del fabricant del dispositiu.

    Un cop fetes aquestes comprovacions, cal que tanqueu totes les sessions obertes del navegador i torneu a intentar l’accés.

    En cas que l’error persisteixi, poseu-vos en contacte amb nosaltres

    1. Hola ALCAT SERVICIOS Y COMUNICACIONES,

      En relación con tu comentario te recomendamos consultar el Portal de Soporte de notificaciones electrónicas dirigido a ciudadanos a través del enlace https://www.aoc.cat/enotum-ciutadania/. Si no puedes resolver tu problema con la información disponible en esta web, puedes enviar una consulta a nuestro Centro de Atención al Usuario a través del botón superior derecho “Abre una petición.

      Un saludo

  2. les agradecería me indicaran como me puedo descargar el certificado digital ya que me han dicho que tengo que entrar en la página http://www.catcert.cat, pero luego no sé donde tengo que entrar. La página está en catalán y no lo entiendo. si me pueden poner el enlace donde directamente tengo que poner los datos para descargarlo se lo agradecería.

    1. Hola Maite,

      Sobre el comentario que nos has hecho llegar, entendemos que necesitas un certificado digital personal. Te recomendamos que visites el portal del certificado digital que el Consorci AOC ofrece a los ciudadanos, http://www.idcat.cat, así como el Portal de soporte de éste web.aoc.cat/suport/idcat. En ambos portales puedes definir el idioma a través del desplegable superior derecho de la pantalla. Así mismo te indicamos que el canal correcto para hacer llegar tus consultas a nuestro Centro de Atención al Usuario es el botón Contacta que encontraras en este segundo enlace.

      Gracias¡

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN