e.FACT millora el servei que ofereix a Administracions Públiques i empreses

e.FACT

Aquest mes de setembre, e.FACT realitzarà els següents canvis en els diferents components de la seva estructura per millorar el servei que ofereix a Administracions Públiques i empreses:

  • Millores i correctius en el registre de factures:
    • Registre de factures de proveïdors de fora de Catalunya
    • Validació sintàctica de NIF i CIF
  • Millores a la bústia de lliurament:
    • Creació de bústia de lliurament genèrica: qualsevol bústia de lliurament es capaç de gestionar i enviar qualsevol factura de qualsevol ens donat d’alta a e.FACT
    • Millores d’usabilitat:
      • Millora de textos explicatius
      • Inclusió de preguntes freqüents
    • Millores en la cerca de factures:
      • No comprovació de la presència o no del prefix ES a l’inici del CIF de la factura
      • Incloure error de TIME OUT
      • Retorn d’errors sintàctics de la validació de format
      • No comprovació dels decimals
  • Millores en la informació facilitada a proveïdors:
    • Millores en els textos dels correus electrònics de comunicació d’estats:
      • Inclusió de més informació de l’error
      • Inclusió text d’ajuda per contactar
    • Millores en el rebut electrònic generat

 

1 Comentaris

  1. Al llistat de factures rebudes que es pot treure per e.fact, apareix el CIF del destinatari, que no aporta cap valor ja que suposo que si no fos correcta el CIF la factura es rebutjaria o ja no m’arribaria. Seria més pràctic que hi sortís el CIF/NIF del proveïdor que ens envía la factura, per poder filtrar pel mateix. Molt pràctic en casos de proveïdors que treballen amb noms similars com Endesa, Telefónica, etc.
    Gràcies per la vostra atenció.
    Salutacions

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN